Thursday 6 June 2013

# Anak Kurang Selera Makan # Anak Mudah Demam

KEBAIKAN MEAL SHAKES UNTUK KANAK-KANAK

Gembira tak terkata bila Shaklee memilih produk kegemaran saya untuk dijadikan promosi bulan ni. Setiap bulan saya akan top-up 1 tin untuk buah hati pengarang jantung, jadi bulan ni boleh lah saya buat stok untuk sepanjang tahun pula. JIMAT!!..tersangat rugi rasanya jika peluang keemasan ni dibiarkan begitu sahaja..

shaklee meal shakes


Apa yang bagus sangat Meal Shakes ni? 
  • Bagi saya yang paling penting ialah rasa vanilla tulen yang sedap, tanpa pewarna dan perisa tiruan. Nak bancuh untuk kanak-kanak kan, mestila kena sedap supaya mereka pun suka kan rasanya..
  • Membantu kanak-kanak dalam proses tumbesaran. Mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium.
  •  Anti-oksida, menguatkan sistem pertahanan tubuh kerana ia mengandungi Vitamin A, C, E, Zink, selenium.
  •  Mencantikkan kulit kerana ia mengandungi Vitamin B-Complex dan zat besi untuk membentuk sel darah merah yang sihat.
  • Melegakan sembelit kerana ia kaya dengan serat larut. Malah turut membantu menyingkirkan lemak berlebihan daripada kolon dan perut
  •  Sangat sesuai untuk ibu hamil kerana ia adalah minuman protien yang lengkap dengan 24 jenis Vitamin dan Mineral.



Kesan pengambilan Meal Shakes

  • Selera makan bertambah ~ Meal Shakes sangat membantu untuk menambah selera makan. Sangat sesuai untuk kanak-kanak atau orang tua yang tiada selera makan, juga untuk mereka yang ingin menambah berat badan.
  • Melegakan sembelit dikalangan kanak-kanak ~ Meal Shakes mengandungi serat yang tinggi.
  • Sistem pertahanan tubuh bertambah kuat ~ kanak-kanak yang mengambil Meal Shakes dengan konsisten akan sukar dijangkiti selesema dan demam.
  • Jika diambil bersama ESP & Performance Drink boleh menyebabkan rasa kenyang berpanjangan dan menjadikan tubuh bertenaga untuk jangka masa panjang ~ sesuai diambil ketika berpuasa.

Sekiranya anak-anak anda picky eater, menghadapi masalah sembelit atau sering jatuh sakit seperti selesema dan demam, saya syorkan ibu-ibu memberikan mereka Meal Shakes sebagai makanan tambahan berkhasiat.  Ia umpama mengisi lopong-lopong kosong dalam tubuh dan membolehkan sel-sel dan organ-organ berfungsi dengan lebih sempurna.

Dapatkan juga e-book ini secara PERCUMA



Harga Meal Shakes (544g) ialah RM113.75.
Berminat untuk dapatkan Meal Shakes berserta konsultasi dan panduan makan yang betul dan e-book yang menarik ni? Sila hubungi saya




No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana