Sunday 7 July 2013

# Pengedar Shaklee Gombak & Sentul # Pengedar Shaklee Kuala Lumpur

PENGEDAR SHAKLEE GOMBAK DAN SENTUL

Tercari-cari pengedar Shaklee di Gombak atau pengedar Shaklee di Sentul?
Senang sikit nak order, tak perlu tunggu 2-3 hari abang posmen hantar..
Barang dah sampai baru bayar..bak kata orang putih 'Cash On Delivery' (COD)

Khas buat warga Gombak, kini pengedar Shaklee Gombak yang aktif dengan stok sedia boleh membantu anda mendapatkan produk Shaklee dengan mudah dan cepat.

Saya menyediakan servis COD di kawasan Taman Melewar, Greenwood, Taman Melati, UIA Gombak, Giant Batu Caves dan Sri Gombak. Termasuk juga disekitar Sentul. Tiada caj penghantaran. Sekiranya anda berada di kawasan tersebut dan ingin mendapatkan produk Shaklee, bolehlah menghubungi saya, pengedar Shaklee Gombak melalui;


agen shaklee


SMS: 017-3125484

Dunia tanpa sempadan membolehkan anda mendapatkan produk Shaklee walau dimana anda berada. Cuma perlu order, buat bayaran melalui perbankan internet/ATM ke akaun yang diberi dan order anda terus dihantar melalui POSLAJU atau GDEX. Mudah sahaja bukan? Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi, tip-tip berkenaan dan cara makan secara percuma selagi anda menggunakan produk tersebut. Ini membolehkan anda mendapat manfaat dan kesan yang optimum bagi mendapat hasil yang diingini.

Jika anda ingin membeli sendiri produk Shaklee, bolehlah ke stokis di Empire Tower Subang (HQ), Sri Rampai (Cawangan Center), Kota Bharu (Cawangan Pantai Timur), Ipoh, Penang (Cawangan Utara), Johor Bahru (Cawangan Selatan) dan Kota Kinabalu (Cawangan Malaysia Timur). ID sah ahli/pengedar Shaklee diperlukan ketika pembelian.

Anda juga dialu-alukan untuk mendaftar sebagai ahli selain untuk kegunaan sendiri juga boleh dijadikan sumber pendapatan sampingan. Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut berkenaan pendaftaran sebagai ahli Shaklee yang sah. 

Pengedar Shaklee Gombak dan Sentul, Jana Hazana

No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana