Thursday 22 August 2013

# ESP # Testimonial ESP Kulit Cantik

ESP UNTUK KULIT CANTIK DAN AWET MUDA

Jujur, masa awal-awal cuba ESP ni sebab tengok kakak saya minum. Bila tanya, dia cakap bolehlah...acuh tak acuh..ingatkan biasa je lama jugak nak boleh try sendiri. Tapi bila saya cuba dengan susu segar sejuk, PERGGHHHH...rasa macam jatuh cinta, dibuai rasa yang lembut, kemanisan yang menawan dan wangian vanilla yang ummpph...

Sejak kali pertama tu, saya pun terus beli untuk kegunaan sendiri, biasanya beli bila ada orang order je. Tapi minum tak konsisten pun, bila teringat atau rajin baru bancuh. Bancuh pun bukan susah sangat cuma letak susu dalam shaker, pahtu add 2-3 sudu ESP, shake shake..SIAP!! Tapi tulah, bila campur tolak dengan malas..hihihi..Lagi satu sebab utama ialah tak nampak kesannya. Minum sebab sedap.

Rahsia kulit cantik



Bulan puasa baru ni baru konsisten ambil 3sudu ESP setiap hari buat sahur. Resipi tukar sikit, tak campur susu sejuk dah, bancuh dengan air suam je..SEDAP BANGAT..Yang best nya sahur dengan ESP ni ia mudah disediakan. Jam 5.30 baru turun dapur pun sempat lagi nak termenung kat meja makan. Makan dengan kurma, Alhamdulliah sampai ke petang kenyang dan bertenaga. Tiap2 petang boleh bersilat kat dapur masuk lauk special-special. Langsung takde rasa lapar dan lembik tahap menggigil.

Bila balik raya, mak tegur saya nampak sihat (saya ni baru lepas bersalin secara emergency czar), slim dan kulit pun lembut. Alhamdulillah. Pastu bila pergi beraya tak perlu susah-susah usung bedak, BB cream bagai sebab kulit muka dah semulajadi cerah sekata dan moist. Nak berhenti solat pun mudah je tak payah nak retouch up bedak ke apa. Black head, white head, kulit berminyak, kulit kusam memang tak jadi hal langsung dah. Bila bergambar, memang nampak macam make-up walhal lipstik pun tak pakai.

Itu baru sebulan minum ESP secara konsisten. Bertuahlah mereka-mereka yang dah lama konsisten dengan ESP ni. Sekarang ni teruskan pengambilan target nak menganjalkan balik apa yang sudah kendur. Maklum lah, menyusu anak kembar lelaki sampai 2 tahun lebih pulak tu..Mana tak kendurnya. Encik suami pun dah mula berbunyi tapi masih secara berlapik. Sebelum dia bunyi dengan lebih menyakitkan hati baik saya mula dulu apa yang patut.

Ini adalah dari pengalaman saya sendiri sebagai pengguna tegar Shaklee. Memang lepas ni saya akan terus setia lah dengan Shaklee, bukan je ia banyak tolong saya, malah banyak juga tolong ibu saya yang selalu sakit2 sendi, kakak saya yang bermasalah dengan kulit sensitifnya, suami yang antibodi lemah dan anak-anak2..

Kalau ada yang berminat nak kulit cantik nampak muda boleh lah order sekarang. Oh ye, bila dah amalkan ESP ni, bukan kulit je cantik tapi dapat bonus untuk badan lebih slim. Ibu menyusu pun boleh amik, malah bantu banyakkan susu.

Harga pasaran ESP (850gm) ialah RM150.00.
Sekiranya berminat untuk mendapatkan produk Shaklee berserta konsultasi & cara makan jom hubungi saya

kulit cantik


3 comments:

  1. pengalaman dan review yg menarik..boleh sy rekemen kt kawan2 ni :P

    ReplyDelete

Follow Instragram Jana_Hazana