HANYA UNTUK MEREKA YANG ADA MATLAMAT

Nak cerita sikit ni, hari tu berpeluang pergi seminar 'bako semangat' dengan Amin Idris..sapa kenal dia nih? Amin Idris yang kat dalam TV Al Hijrah tu lah..Magnet Diri ke apa tu tajuknya..pada saya dia ni, talented, hensem jugak. Pandai bermusabaqah, pandai menyanyi gaya P.Ramlee..pendek kata, MEMANG BEST. Jika sesiapa nak invite motivator untuk event pejabat ke, universiti ke saya cadangkan jemput Amin Idris..

Seminar hari tu Amin Idris sentuh berkenaan MATLAMAT..Ini sedikit perkongsian yang saya ingat ye..
Hidup, jika tiada matlamat maka sesatlah orang itu. Tiada hala tuju, hidup tiada makna. Umpama lalang, meliuk lintuk ikut tiupan sang angin..EWAHH..puitis.

Tak kisah siapa pun anda, anda berhak untuk berMATLAMAT! Selagi tiada orang ketawakan matlamat anda, itu bermakna matlamat anda tak cukup besar! Steve Jobs, Alexander Graham Bell suatu ketika dahulu pernah diketawakan kerana mempunyai matlamat gila! Sekarang tengok, apa dah jadi dengan teknologi komunikasi dunia!

Jika anda mempunyai matlamat, masih belum terlambat untuk mengejarnya. Jangan malu-malu untuk nyatakannya. Jika ada yang mentertawakan matlamat anda itu, jawab je macam ni..

Pengedar Shaklee Gombak

Matlamat saya; Ingin menjadi surirumah jutawan menjelang Disember 2014. Ketika itu saya mampu menaja sekurang-kurangnya 2 buah rumah anak-anak yatim. Bebas ke mana-mana di pelusuk dunia tanpa perlu risau kekangan kewangan dan hutang. Dan banyak lagi...

Tapi ada matlamat saja pun tak guna juga jika tak berusaha, pilihan ditangan masing-masing. Cara saya untuk capai matlamat saya ialah saya pilih buat bisnes Shaklee. Mengapa Shaklee? Ini kerana Shaklee bukan sistem piramid. Shaklee beri peluang dan pulangan yang adil. Siapa usaha lebih dia dapat lebih.

Mulai hari ini, buat sapa-sapa yang belum ada MATLAMAT mula dari sekarang fikir-fikirkanlah..it's FREE!!

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...