BILA SUDAH JATUH CINTA......

CABARAN BLOG 30 HARI; DAY 3
*********************************************************************************

Saya sudah jatuh cinta!

Dengan siapa? bukan dengan siapa tapi dengan apa...dengan ESP ~ susu soya Shaklee tu lah...

Fuh...bila campur dengan susu segar sejuk aduhai..sungguh mengasyikkan. SEDAP WEh!!! Memuaskan, menenangkan, mengenyangkan..hingga menusuk kalbu..
Tiap-tiap pagi selepas subuh sebelum mulakan apa-apa aktiviti harian yang sibuk mesti minum ESP dulu...baru rasa semangat..Inilah yang dikatakan CINTA kan..



Bila dah minum ESP ni, dia mula bagi kesan pada kita. Kulit jadi makin lembut, wajah cerah berseri-seri, tona sekata tak kusam lagi, kulit kasar kat kaki tu makin lembut, parut makin pudar.. Nama pun minuman protin kan, tentu lah bagi banyak faedahnya pada kulit..tak rugi pun cuba ESP ni..pelaburan ke arah lebih cantik gitu...

Belum lagi digabung dengan vitamin E ke, Collagen ke, Vitamin C ke..lagi la mavelles..jeragat yang baru nak muncul terus tak jadi muncul..best kan???? Biasalah bila umur dah meningkat, semuanya makin sukar untuk dikawal contohnya masalah kulit..kulit berkedut lah, kusam lah. rambut gugur lah..tapi dengan ESP, ia boleh mengembalikan keyakinan diri saya. Tak perlu pakai pakai moisturizer bagai dah..bedak bayi dah cukup.. Sebab tu bila ada orang yang nak berkenalan dengan Shaklee, saya akan rekemen ESP dulu...

ESP ni juga amat bagus diambil oleh ibu hamil, ibu dalam pantang, ibu yang sedang menyusukan bayi, orang yang hendak mengawal berat badan, orang yang berpuasa, penghidap kencing manis..

Banyak dah kisah ESP yang saya tulis seperti cara haluskan liang pori dan tips memilih protin soya terbaik
Jika anda nak cuba? JOM hubungi saya kat FACEBOOK atau sms 017-3125484 (Hazana)


No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...