Thursday 19 December 2013

# Al-kisah

MATLAMAT YANG SEDANG DIUSAHAKAN

CABARAN BLOG 30 HARI; DAY 9
*********************************************************************************

Matlamat saya mudah je, iaitu nak bebas kewangan. Maknanya bebas dari hutang, bebas nak beli dan buat apa sahaja, bebas nak beli rumah & kereta impian, bebas nak bantu keluarga dan orang-orang yang dalam kesusahan tanpa rasa beban, bebas nak kerja makan gaji ke taknak.

Jadi, langkah-langkah yang perlu saya buat ialah tanam impian, set target dan berusaha ke arah itu. Sebab itu saya pilih Shaklee. Dalam Shaklee, tak kira siapa kita dan sejak bila kita join mesti ada peluang. Yang penting kena berusaha dan bertawakkal. Yang baru masuk pun boleh jadi leader dan capai pendapatan 5-6 angka sebulan. SEBULAN tau, bukan setahun sekali atau seumur hidup sekali. Lagi tak perlu modal besar, saya daftar online je dengan yuran RM75 untuk seumur hidup. Lagi tak perlu buat stok beribu-ribu.

Dalam Shaklee, kita 'dibenarkan' bermula dari 0..

Sempena bulan kelahiran saya tahun depan, saya bermatlamat nak hadiah berupa title Master..Oh yeah!!! Oleh itu, tiada istilah goyang kaki harap bonus turun dari langit, saya akan berusaha bersungguh-sungguh.

oh ye, matlamat saya bukan untuk saya dan keturunan saya sahaja, tetapi sesiapa sahaja yang ada impian dan matlamat. Saya ingin membantu mereka mencapainya.

Jika anda juga mempunyai matlamat macam saya, jom la contact saya DISINI...boleh kita cerita-cerita...

No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana