SCENE TAK BOLEH TAHAN GELAK

CABARAN BLOG 30 HARI; DAY 6
*********************************************************************************

Sapa tak tengok Maharaja Lawak. Rugi...Memang kelakar terutamanya kumpulan JOZAN, Jambu, Sepahtu..3 ni adalah kumpulan faveret saya.

Salah satu scene yang sangat tak boleh tahan gelak ialah JOZAN; doktor, mangsa accident & blackout..
Scene ni memang kelakar. Gelak sampai tak boleh buka mata dowh...
dah tu tengok TV camana ye...

pengedar shaklee gombak dan sentul

Alkisahnya Johan jadi mangsa accident dan Zizan jadi doktor..so bila dah pesakit dalam kesakitan, doktor tu nak kurangkan sakit dengan cucuk ubat bius tapi punya la tebolah (cuai) doktor tu..tambah pulak dengan blackout... 
Bukan pesakit yang kene cucuk..tapi secara tak sengaja doktor tu yang tercucuk diri sendiri...
kat kaki lah, kat tangan lah, kat kepala lah..

tau-tau la kan camana diorang ni bila menghayati watak....

Memang kecoh habis, memang kelakar habis...
Syabas JOZAN!!

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...