Tuesday 6 May 2014

# Alfalfa Complex # Seksual

BAHAYA VITAMIN E & ALFALFA UNTUK SUAMI ISTERI

Dalam banyak-banyak kombinasi vitamin Shaklee, kombinasi vitamin E & Alfalfa adalah yang paling berbahaya. Ia sangat bahaya untuk suami & isteri tambah-tambah lagi yang sudah mempunyai anak dan yang sudah lama berkahwin. Ini adalah sesuatu yang mengejutkan sebab tu tiada berita mengenainya diwar-warkan.

bahaya vitamin e dan alfalfa untuk hubungan intim


Alfalfa biasanya sangat popular bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan dan merupakan milk booster bagi ibu-ibu menyusu. Vitamin E pula  disebabkan kandungan antioksidannya yang tinggi dan selenium popular bagi mereka yang inginkan kulit cantik licin dan hilangkan parut selain untuk tenaga dan kesihatan jantung. Namun, tanpa mereka sedari ada kesan sampingan yang mampu memberi kesan terhadap hubungan suami isteri.

Apakah kesan-kesan sampingan tersebut??
  • Kandungan phytoestrogens dari Alfalfa bantu memperbaiki otot-otot bahagian intim isteri menjadi kembali rapat walaupun pernah melahirkan anak dan masalah keputihan akan hilang.
  • Isteri tidak lagi 'kekeringan' semasa hubungan intim
  • Isteri lebih mudah untuk terangsang & mencapai kepuasan (orgasm)
  • Suami lebih 'tahan lama', bersemangat dan bertenaga
  • Keinginan suami & isteri terhadap hubungan intim (libido) meningkat

Amaran! sekiranya anda ingin mencuba vitamin E dan alfalfa Shaklee, sila ambil kira kesan-kesan sampingan diatas. Jangan salahkan orang lain sekiranya hubungan asmara anda suami isteri kembali hangat seperti diawal perkahwinan atau lebih hangat dari itu..


vitamin e dan alfalfa untuk hubungan intim

Harga Vitamin E Complex (120 biji) ialah RM146.00
Harga Alfalfa Complex (330 biji) ialah RM53.75

Produk-produk ini tidak dijual sebarangan di kiosk atau kedai dan hanya boleh didapati melalui pengedar Shaklee yang sah. Untuk mendapatkannya berserta konsultasi dan cara makan yang betul, anda boleh hubungi saya disini

vitamin e dan alfalfa untuk hubungan intim

COD; Greenwood, Sri Gombak, Gombak Prima, Giant Batu Caves, Taman Melati, Danau Kota, UIA Gombak, Gombak Medan Idaman, Sentul.

Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Poslaju & GDex



2 comments:

  1. vitamin shaklee untuk lelaki memnag terbaik dan lariss di pasaran...

    jemput berblokwalking
    http://bit.ly/1tg1Ppj

    ReplyDelete
  2. Wah.. Perkongsian yang sangat menarik. Tq admin.. Tanda Bahaya Kehamilan. Pengetahuan yang sangat penting untuk ibu yang sedang hamil.

    ReplyDelete

Follow Instragram Jana_Hazana