OMEGA GUARD BERKESAN BANTU ATASI BATUK BERKAHAK PADA KANAK-KANAK

Saya tau, ramai ibu-ibu yang sangat susah hati bila anak-anak mereka diserang batuk berkahak terutamanya yang berusia 5 tahun ke bawah. Tambah pula bila anak-anak pula jenis yang susah nak makan ubat, makin susahla nak hilang kahak tu malah ada yang lebih teruk terpaksa pakai pam untuk keluarkan kahak. Saya pun sama, paling tak sanggup bila anak-anak kena batuk berkahak...mahu tak tidur malam dibuatnya..muntah-muntah, tak selera makan, moody..bernafas pun ada bunyi kahak, hidung pula biasanya berhingus sepanjang masa...Ye lah, dah tak selesa..kanak-kanak mana reti nak ludah ke apa kahak tu kan...

Sebenarnya ada macam-macam petua dan cara yang boleh dilakukan untuk atasi batuk berkahak pada kanak-kanak. Tapi kali ni saya nak kongsi tentang cara yang paling saya suka guna sebab ia paling cepat berkesan iaitu Omega Guard Shaklee..

Omega Guard melawan batuk berkahak

Omega Guard mengandungi asid lemak Omega-3 yang secara semulajadinya boleh meningkatkan sistem imunisasi dan menyihatkan paru-paru. Ia bertindak dengan mencairkan kahak dan mengurangkan keradangan. Hingus juga lebih cepat kering. Oleh itu sangat membantu bagi anak-anak yang ada masalah bronkitis dan juga asma. 

Bila dah amalkan Omega Guard, anak-anak juga lebih sukar untuk dijangkiti selsema dan batuk. Walaubagaimanapun, Omega Guard ni hanya boleh diambil oleh kanak-kanak berusia setahun keatas. Bagi yang usia bawah setahun dan masih menyusu badan, ibu yang disarankan untuk mengambilnya.

Omega Guard juga mengandungi EPA dan DHA yang sangat penting untuk otak. Ia membantu meningkatkan keupayaan ingatan dan daya pembelajaran. Oleh itu ia sangat sesuai untuk dijadikan makanan tambahan bagi kanak-kanak yang sedang membesar.

Lagi tentang Kebaikan & Kelebihan Omega Guard untuk seisi keluarga

Untuk maklumat lanjut, atau ingin mendapatkan Omega Guard sila hubungi saya melalui

pengedar shaklee gombak

2 comments:

  1. HI!! 안녕하세요~ we are twinscraftlife! pls visit our blog shop^^ 꼭 오세요~~!!^^ twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nak cuba la utk ank.tp kalau yg xleh telan lg kira picit dlm susu la erk

    ReplyDelete

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...