Friday 8 August 2014

# B-Complex # Jemaah Haji

VITAMIN UNTUK JEMAAH HAJI: TINGKATKAN SISTEM IMUN & KECERGASAN

Bagi anda yang bakal menunaikan haji, umrah mahupun mana-mana destinasi keluar negara, saya sarankan anda lengkapi diri dengan vitamin selain dari ubat-ubatan yang sedia ada. Bukan apa, selain dari perubahan suhu dan cuaca disana, amat penting untuk kita perkukuhkan sistem imun diri bagi melawan apa-apa jangkitan. Vitamin juga boleh bantu membuatkan tubuh rasa cergas dan sihat. Yelah, semua tu dari Allah jua tapi tak salah kalau kita berusaha dan berikhtiar untuk memelihara kesihatan bukan?

Biasanya saya mencadangkan set berikut untuk bakal-bakal haji. 

suplemen untuk jemaah haji dan umrah

Perfomance Drink yang berperisa oren boleh diminum setiap hari bersama air suam mahupun sejuk. Selain dari mencegah kekeringan air dalam tubuh, ia membantu mengurangkan rasa dahaga yang melampau. Sebab tu ia sangat popular ketika bulan puasa.

Sekotak Nutriferon terdiri dari 30 paket kecil yang mudah untuk dibawa kemana-mana. Ia boleh diambil setiap hari ataupun ketika anda mula rasa macam hendak demam atau tak sedap badan. Ia akan merangsang interferon tubuh secara semulajadi bagi menguatkan sistem imun. 

Perubahan zon waktu mungkin boleh menyebabkan jet-lag. Bagi yang tak biasa atau atas faktor umur dan kesihatan, tubuh akan berasa cepat letih dan mudah hilang tumpuan. Ostematrix dan B-Complex boleh membantu anda mengatasi masalah tersebut.

Sekiranya anda turut mengalami sakit-sakit sendi, boleh tambah vitamin Advance Joint Healt Tablet ke dalam set diatas bagi membantu anda mengatasinya. Ia dijamin berkesan secara klinikal dalam masa 5 hari.

Harga bagi set vitamin untuk jemaah haji ini ialah hanya RM378.50 (Semenanjung Malaysia)

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkannya boleh order disini dengan klik pada butang dibawah. Anda akan dibawa terus ke laman web rasmi Shaklee untuk proses pembelian

Klik untuk order

Dengan izin Allah, semoga perjalanan pergi dan balik serta amal ibadah anda ketika menunaikan haji ataupun umrah dapat berjalan dengan lancar dan sebagaimana yang diinginkan. 

Untuk maklumat lanjut, tip-tip, cara makan yang betul atau sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya. Saya sedia membantu anda;

pengedar shaklee gombak

COD; Gombak, Taman Melati, Sentul, Kota Bharu
Penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei & Indonesia melalui POSLAJU & GDEX


No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana