AKTIVITI SETIAP HARI: COD SHAKLEE DI AREA GREENWOOD

Assalamualaikum

Masak apa hari ni? Ke makan kat luar? Mana-mana pun boleh asalkan kebersihan dan keseimbangan nutrisi diutamakan. Saya? Hari ni saya masak je..Masak lemak cili padi rebung jeruk dengan ayam..fuh, panjang betul tajuk masakan saya hari ni..hehehe..

Dah makan nanti apa aktiviti anda? Saya macam biasa lah, aktiviti setiap hari ialah COD Shaklee di area Greenwood. Ada juga COD Shaklee ke UIA, Sentul, Selayang. Kadang-kadang pagi, kadang-kadang tengahari, kadang-kadang petang, kadang-kadang malam..Dah kerjanya sebagai pengedar Shaklee maklumlah, misi membantu penduduk area Greenwood mendapatkan kebaikan produk-produk Shaklee.. bukan sekadar di Greenwood, Gombak je tapi seluruh Malaysia juga.

pengedar shaklee di gombak


Ye lah, mudah kan..dah le dekat je..sambil-sambil pergi pasar beli lauk basah, singgah COD jap..sambil-sambil teman anak pergi playgrond pun boleh jugak..Boleh dikatakan COD Shaklee di area Greenwood ni adalah aktiviti harian..Kelebihan COD ni ialah bukan setakat boleh bayar cash tapi juga boleh bertemu mata antara pengedar Shaklee dan pengguna. Maka, nak bagi consultation ke, nak tanya ke, nak bagi tip-tip ke mudah la sikit..

pengedar shaklee di gombak


Jadi, buat orang-orang area Greenwood jika nak dapatkan produk Shaklee secara COD, boleh lah hubungi saya. Saya menyediakan servis COD Shaklee di area Greenwood dan seluruh Gombak amnya. Saya juga menyediakan servis COD Shaklee di area Selayang, Taman Melati dan juga Sentul.

Saya adalah pengedar Shaklee di Gombak

pengedar shaklee di gombak


Salam sayang...Jana Hazana


No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...