BENGKEL NUTRISI SHAKLEE 2014

Sabtu baru-baru ni saya ada join bengkel nutrisi Shaklee. Saja lah nak timba ilmu pengetahuan sambil tambah kenalan baru. Lagi bengkel ni boleh bawa anak-anak, so lebih kurang macam pergi jalan-jalan juga tapi jalan-jalan cari ilmu..dapat pahala tu..Inshaa Allah

Ye lah, nak jual sesuatu produk, mesti kena kenal dan study produk tu betul-betul kan?
Banyak benda yang kita kena tahu seperti produk tu dibuat dari bahan apa, fungsi bahan, fungsi produk, untuk siapa, kesan jangka pendek, kesan jangka panjang..dan macam-macam lagi lah. Bukan kerana duit untung jualan semata-mata. Sebab tu Shaklee akan mengadakan bengkel nutrisi untuk pengedar-pengedarnya yang sah supaya mereka dapat belajar secara lebih dekat tentang produk-produk Shaklee. Pengajarnya pula terdiri dari pakar-pakar nutrisi yang bertauliah...



Tak banyak gambar dapat kongsi sebab yang lain anak-anak dah delete.

Dari sini, banyak ilmu pengetahuan tentang produk-produk Shaklee dapat digali dan dikongsi. Sebab tu sekarang bila ada customer minta nasihat dan pendapat sebelum buat pembelian, rasa lebih yakin nak bagi konsultasi. Pastu bila ada isu-isu viral pun, takde lah nak cepat melatah tak tentu hala.


Dapat sijil dan hadiah

Kekuatan Shaklee bukan pada orang tapi kekuatan Shaklee adalah pada produk-produknya. Kalau tak, masakan ia boleh bertahan lebih 50 tahun. Sudah berjuta-juta ringgit dilaburkan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan produk..tu dia, bukan main-main..




Berminat nak jadi ahli dan enjoy diskaun untuk setiap produk Shaklee? Klik Kelebihan Daftar Ahli Shaklee untuk maklumat lanjut

Untuk sebarang pertanyaan, atau ingin mendapatkan produk-produk Shaklee boleh hubungi saya disini



Salam sayang...Jana

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...