Monday 1 September 2014

# Collagen Powder # Meal Shakes

PROMOSI SAKAN: INILAH MASANYA UNTUK BORONG COLLAGEN DAN MEAL SHAKES

Pagi-pagi dapat info tentang promosi September 2014 yang memang buat saya rasa nak melompat kegembiraan..Suprise! Gamam! Lain dari sebelum ni..Tak pernah-pernah Shaklee buat offer macam ni..Ini adalah kali pertama! Memang istimewa! Rugi kalau tak ambil kesempatan....Dah lah 2-2 pun produk ngetop pilihan ramai..

Sebelum ni pun ramai duk wassap saya tanya pasal Collagen dan bila nak promosi Collagen, maklum la..Collagen ni ramai peminat setia termasuk saya sendiri..Biasa lah, nak cantik kan... Seru punya seru, DIA DATANG! tapi datang dengan Meal Shakes sekali! Boleh buat tema mak gojes anak sihat ceria.....

Promosi sakan inilah masanya untuk borong Collagen dan Meal Shakes


shaklee harga promosi


Apa kelebihan Shaklee Collagen Powder

Bagi yang nak kecilkan liang pori, hilangkan kedut-kedut halus, atasi rambut gugur dan makin nipis..pendek kata untuk kecantikan dan awet muda, Shaklee Collagen Powder lah YANG TERBAIK!

Berdasarkan pengalaman sendiri, Collagen adalah satu-satunya produk yang boleh kecilkan liang pori pada wajah saya dengan berkesan dan sangat pantas..Dalam 5 sachet (pengambilan dalam masa 5 hari berturut-turut) dan boleh nampak kesan terhadap liang-liang pori tu...Lagi, masalah rambut saya yang makin nipis sudah tiada lagi selepas ambil Collagen...

Oh ye, saranan pengambilan Collagen untuk kesan yang terbaik ialah selama 8 minggu berturut-turut iaitu dalam 4 kotak. So, nak jimat? Dapatkan Collagen Shaklee sekarang!

Jom baca testimonial saya tentang Mengecilkan liang pori dan masalah rambut makin nipis
Lagi tentang kecilkan liang pori dan kurangkan blackhead


Apa kelebihan Meal Shakes

Bagi yang ada anak-anak mengalami sembelit, mudah demam, tiada selera makan...ini lah 'penyelamat'. Amat disyorkan untuk kanak-kanak yang sedang membesar..

Ini stok WAJIB ada dirumah saya. Selepas amalkan Meal Shakes, anak-anak saya tiada lagi masalah sembelit, mudah demam dan selera makan pun bertambah baik...

Jom baca lebih lanjut tentang Meal Shakes


Jadi, jika anda sedang berkira-kira hendak mendapatkan Collagen dan Meal Shakes, ini lah masanya..Jom dapatkannya hari ini. Promosi ni hanya valid untuk bulan SEPTEMBER 2014 je tau..Rugi kalau tak ambil peluang ini.

Berminat untuk order atau sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut sila hubungi saya disini. Saya sedia membantu anda....Saya pengedar Shaklee Gombak, Greenwood, Selayang

pengedar shaklee gombak








No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana