Friday 3 October 2014

# ESP # Parut

GABUNGAN ESP DAN VITAMIN E BERKESAN MENGHILANGKAN PARUT DAN MENCANTIKKAN KULIT

Menghilangkan parut bukanlah suatu yang mudah terutamanya bagi mereka yang lebih berusia. Ditambah pula tidak menjaga keseimbangan pengambilan nutrisi, menghilangkan parut akan menjadi lebih sukar dan akan mengambil masa yang sangat lama. Lebih teruk, parut-parut akan terus kekal. Jika anda sedang menghadapi dilema parut jangan risau, gabungan Shaklee ESP dan vitamin E berkesan menghilangkan parut dan mencantikkan kulit.

Mengapa Shaklee ESP?

Apabila kulit berparut, ini bermakna sel-sel dibahagian tersebut telah rosak. Protin berperanan penting dalam membina dan membaiki semula sel-sel bagi menggantikan yang telah rosak. Sebab itu lah tubuh manusia memerlukan protin yang tinggi supaya dapat mebina dan menggantikan sel-sel kulit, organ, rambut, darah dan lain-lain. ESP membekalkan protin yang merupakan asid amino perlu yang tidak boleh dihasilkan sendiri oleh tubuh manusia.. Asid amino sangat penting dalam memperbaiki dan membina semula sel-sel yang telah rosak.

Mengapa Vitamin E Complex?

Vitamin E merupakan antioksidan yang berupaya melindungi sel-sel dan melawan kerosakan akibat tindakan radikal bebas. Kelebihan Vitamin E Complex ialah, ia juga berkesan merawat parut dari dalam dan luar..Apa yang membuatkan Vitamin E Complex sangat bagus ialah;

  • Dilengkapi dengan selenium yang berfungsi membantu penyerapan vitamin E dengan lebih berkesan. Vitamin E tanpa selenium adalah vitamin E yang tidak lengkap.
  • Turut diperkaya dengan ekstrak biji anggur yang mana sifat antioksidannya bersifat 20x ganda lebih hebat dari vitamin E semata-mata. Biji anggur mengandungi Oligomeric Proanthi Cyanidin (OPC) yang membantu menganjalkan kulit dan menjadikan kulit lebih awet muda.
  • Diperbuat dari bahan organik dan semulajadi 

hilangkan parut


Dengan gabungan ESP dan vitamin E berkesan menghilangkan parut tak kira samaada parut jerawat, chicken pox, parut pembedahan ataupun parut kemalangan malah sekaligus mencantikkan semula kulit. Jangan terkejut jika kulit menjadi lebih cantik dari sebelum ini. Telah ramai yang berjaya mencantikkan dan menghilangkan parut dengan berkesan dan lebih cepat. 

Bagaimana mendapatkan ESP dan Vitamin E Complex?
Hubungi saya, Jana Hazana ID 908814 

FB: Jana Hazana
Wassap/sms/call: 017-3125484



2 comments:

  1. Salam singgah....

    Perkongsian yang baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih
      sekadar panduan untuk mereka yg sedang memerlukan info..
      semoga bermanfaat..

      Delete

Follow Instragram Jana_Hazana