SHAKLEE BUAT PROMOSI YEAR END SALE SEPANJANG DISEMBER 2014

Pengumuman ! Pengumuman !
Shaklee buat promosi year end sale sepanjang Disember 2014 Gamam sekejap bila Shaklee mewar-warkan bulan Disember 2014 ni ada 3 promosi hebat. Rasa cam nak melompat kegumbiraan. Mana tak gumbira nya, ke 3-3 produk promosi adalah kegemaran saya. Saya ni jenis yang pentingkan kecantikan semulajadi sebab tu tak berapa berminat nak berkosmetik, so takde cara lain dah yang boleh bantu saya jaga kecantikan semulajadi selain vitamin-vitamin ni. Bila lagi nak buat stok jika bukan waktu promosi macam ni kan? Memang tak patut terlepas peluang ni.

Jom tengok satu persatu promosi hebat yang ditawarkan sepanjang bulan Disember 2014.

1. Promosi SR Vita C & Vita E Complex



Vitamin C dan Vitamin E adalah sinomim dengan vitamin untuk kecantikan kulit. Selalunya penggemar vitamin C dan vitamin E adalah mereka yang ingin tampil cantik semulajadi tanpa perlu pakai alat-alat kosmetik bagi tutup cela pada wajah mereka. Apa yang best nya vitamin c dan vitamin e ni kesannya bukan hanya pada kulit wajah tapi secara menyeluruh termasuk memelihara kesihatan jantung dan menguatkan sistem imunisasi. Sebab tu amat berbaloi untuk anda memiliki vitamin c dan vitamin e sekarang.

Kelebihan SR Vita-C Plus (180 biji sebotol)
  • Merangsang tubuh menghasilkan kolagen semulajadi yang sangat penting untuk keutuhan kulit, otot, tulang dan banyak lagi.
  • Membantu mengatasi masalah kulit berminyak. Amat disarankan untuk diambil bersama ESP untuk kesan yang optimum. 
  • Mencerahkan kulit
  • Luka cepat sembut
  • Menghalang bintik penuaan
  • Bantu mengatasi masalah gastrik
  • Diperkayakan dengan bioflanovoid
  • Dibina menggunakan teknologi pelepasan berkala yang membolehkan vitamin C kekal lama didalam tubuh

Kelebihan Vita-E Complex (120 biji sebotol)
  • Tinggi antioksidan yang menghalang kerosakan akibat serangan radikal bebas dan bahan kimia reaktif.
  • Mengatasi masalah kulit kering
  • Memperbaiki parut
  • Menguatkan jantung
  • Membantu kaum lelaki meningkatkan ketahanan daya seksual
  • Melambatkan tanda-tanda penuaan
  • Mengandungi vitamin e semulajadi yang diperkaya dengan selenium dan ekstrak biji anggur.



2. Promosi Collagen Powder



Collagen berasal dari perkataan kolla yang bermaksud gam dan gen dari singkatan perkataan agen. Sesuai dengan fungsi kolagen untuk melekatkan lebih 60 trillion sel yang wujud dalam badan manusia. Tubuh manusia dapat menghasilkan sendiri kolagen namun berhenti apabila usia mencecah lewat 20-an.

Bila kolagen berkurang, tanda-tanda penuaan mula muncul seperti:
  • Liang pori besar
  • Kedutan halus disekitar mulut dan hujung mata
  • Rambut gugur dan nipis
  • Mata rabun
  • Sakit sendi
  • Otot kendur
  • Kulit hilang keanjalan
Tahukah anda;
1. Lebih kurang 72% kulit adalah kolagen
2. Lebih kurang 80% tulang adalah kolagen
3. Kornea mata adalah kolagen
4. Kolagen melindungi perut, jantung, otak, salur darah dan organ lain.


Kelebihan Collagen Powder (15 sachet)
  • Diperbuat dari kolagen sisik ikan merah iaitu sumber kolagen yang lasak, elastik, kepaduan dan kapasiti sel yang tinggi dalam mengekalkan kelembapan dan jisim molekul yang rendah.
  • Jisim molekul hanya 1000dalton iaitu bersamaan dengan 3 asid amino yang membolehkan penyerapan unggul didalam usus.
  • Disebabkan penyerapan unggul ia berkesan dengan cepat.

Berikut adalah pengalaman saya sendiri menggunakan Collagen Powder. 


Seriusly teruja.

Untuk kesan awet muda yang terbaik, amat disyorkan penggunaan selama 8 minggu berturut-turut iaitu bersamaan dengan 4 kotak Collagen Powder.

Jom tonton video testimoni pengguna Shaklee yang telah berjaya mengatasi masalah jerawat teruk dan parut.


Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat from iReach HD on Vimeo.

Untuk maklumat lanjut mengenai promosi dan kelebihan vitamin-vitamin diatas jemput hubungi saya ditalian berikut.
Saya adalah pengedar Shaklee yang sah lagi profesional.




No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...