Tuesday 28 April 2015

# Blackheads # Kulit Kering & Mengelupas

Hilangkan blackhead & whiteheads serta jadikan kulit muka kelihatan glowing

Hilangkan blackhead dan whitehead dan dalam pada masa yang sama jadikan muka kita nampak lebih glowing dan segar bukan sekadar omong kosong tau. Sapa yang pernah pakai set penjagaan wajah Nutriwhite Shaklee dia tau lah. Sebab tu kebanyakan pengedar Shaklee yang pakai set ni rata-rata tak pakai make-up tebal-tebal dah. Tampil cantik semulajadi je. Buat apa nak tepek make-up lagi kalau wajah takde masalah blackhead dan whitehead dan nampak segar glowing dah kan?

Paling penting set Nutriwhite ni dibuat dari bahan-bahan semulajadi je tanpa paraben dan jauh sekali ada bahan-bahan merbahaya lain seperti merkuri bagai tu..

masalah blackhead dan blackhead

Dalam set Nutriwhite ni ada 7 jenis dengan setiap satu mempunyai fungsi yang tersendiri. Tapi kali ni saya cuma nak highlight 2 je iaitu make-up removal dan pencuci. 2 ni je pun dah cukup untuk membantu kita menghilangkan blackhead dan whitehead serta jadikan kulit muka nampak glowing.

1. Gentle Action Make-up Removal
Bukan untuk orang yang pakai make-up je, orang yang tak pakai make-up pun boleh pakai. Lelaki pun boleh pakai. Fungsinya adalah untuk
  • Tunas pokok Bic melembutkan kotoran, sel-sel mati termasuk blackhead & whitehead supaya mudah tertanggal bila cuci dengan pencuci muka nanti tanpa merosakkan kulit.
  • Melembut, melicin & menyerikan kulit hasilnya kulit nampak glowing.
  • Aloe menyegar dan menegangkan kulit.
  • Rumusan ringan, tidak berminyak dan aroma yang menyegarkan.

2. Gentle Deep Foaming Cleanser
Membersih dan membuang segala kotoran termasuk sel-sel mati tapi tak mengganggu tahap kelembapan kulit. Sebab tu lepas pakai pencuci muka Nutriwhite ni kulit muka langsung tak rasa kering dan ketat semacam. Sebaliknya rasa segar dan lembut.
  • Rumpai laut menanggalkan sel-sel mati & menyegarkan kulit.
  • Alga hijau melembapkan kulit dan membersih jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin.
  • Strawberi Begonia mencerahkan & meratakan tona kulit.


Kenapa mesti muka takde masalah blackhead dan whitehead dan mesti muka nampak glowing semulajadi? Of cos la especially yang nak naik pelamin tu nanti. Kalau muka dan sedia ada licin bersih dan glowing senang sikit kerja mak andam takdelah dia perlu gigih nak make-up tebal-tebal bagi tutup segala cela.. Dalam urusan seharian pun penting juga takde masalah blackhead dan whitehead dan muka nampak segar glowing ni, nanti takde la suami tengok kita asyik bertukar-tukar rupa, bila nak keluar lain dengan make-upnya tapi bila kat rumah terutamanya waktu bangun tidur...mak aih, lain bebenor!

Lagi, dengan set Nutriwhite Shaklee ni blackhead & whitehead tu mudah nak tanggal. Tak perlu picit korek gali bagai dah yang menyakitkan tu..Silap-silap haribulan berparut la pulak

muka glowing dan segar semulajadi


Sapa pernah buat macam dalam ni?
Hahaha..dulu saya pun pernah hinggalah saya berkenalan dengan set penjagaan wajah Nutriwhite Shaklee.

Pencuci muka sekarang tak berkesan hilangkan blackhead dan whitehead? Bertukarlah kepada Shaklee Nutriwhite Gentle Action Make-up Removal dan Gentle Deep Foaming Cleanser. Ini lah cara yang paling mudah untuk hilangkan blackhead dan whitehead malah menjadikan kulit wajah anda nampak lebih glowing.

Harga untuk Nutriwhite Gentle Action Make-up Removal RM95.00 (150ml)
Harga utnuk Gentle Deep Foaming Cleanser ialah RM119.00 (150ml)

Bagaimana nak dapatkannya set penjagaan wajah Shaklee Nutriwhite? Anda boleh order terus melalui Shaklee dengan klik pada butang ini

 Klik Untuk Order Sekarang



Atau anda boleh dapatkannya dari saya. Hubungi saya ditalian berikut. Banyak petua dan tip-tip yang nak dikongsi dengan anda

pengedar shaklee


2 comments:

Follow Instragram Jana_Hazana