Sengsara gastrik kronik 10 tahun terubat secara tak sengaja

Baru je beberapa hari lepas saya dapat panggilan dari seorang kakak ni. Katanya dia beli ubat gastrik untuk suami. Tak tahan dia tengok suami dia yang sering sakit perut. Mujur dah besar, kalau budak-budak mau menangis berguling-guling. Katanya. Ye lah, dah jadi bapa orang mana boleh menangis berguling-guling dah, pandai-pandai la cover sikit waktu gastrik datang menyerang tu. Kalu dah sampai macam tu kira dah masuk gastrik kronik la ni kan? Walaubagaimanapun, gastrik kronik ke gastrik sedang-sedang ke better pergi cek dengan doktor dulu..

Ini video kisah puan Farahana yang telah lama mengalami gastrik yang agak kronik. Mula berShaklee ketika berpantang anak ke-2 dan tanpa sengaja dah gastriknya terubat. Sengsara gastrik kronik selama 10 tahun terubat secara tak sengaja. Kisah benar tau!!



Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.

Saya percaya, mesti ramai yang nakkan jalan penyelesaian yang macam ni. Happy ending gitu. Seronok bila dah bebas dari penyakit yang menghantui kita untuk jangka masa yang sangat lama. Tak perlu bergantung pada ubat-ubatan lagi dah & bebas nak buat apa makan apa saja ikut selera. Bukan apa, dah la gastrik tu sangat menyakitkan, banyak pantang larangnya pulak tu. Antara pantang larang orang gastrik ialah:

  • Tak boleh minum minuman berkafein
  • Mesti makan waktu yang sama setiap hari. Tak boleh terlambat atau terawal sikit. 
  • Tak boleh merokok atau terdedah terhadap asap rokok (sebab tu lelaki lebih ramai yang ada masalah gastrik berbanding wanita)
  • Tak boleh makan makanan pedas, makanan berlemak, beralkohol
  • Tak boles stress

Gastrik terjadi apabila kuantiti asid hidroklorik yang dirembes terlalu banyak dan lapisan mukosa (lapisan pertahanan) yang melindungi dinding dalam perut lemah untuk mengawal kesan hakisan. Kesan asid hidroklorik yang terkena pada sel ini lah yang menyebabkan keradangan. Sel dalam perut kena hakis dengan asid, mana tak sakitnya?!



Taknak dah, bosan dah asyik bergantung pada ubat gastrik dan pil penahan sakit? Jangan risau, anda sebenarnya ada pilihan lain. Ooppss..bukan melalui pembedahan ye tapi dengan mengamalkan vitamin untuk hilangkan. Sama macam puan Farahana dalam video kat atas tu....

Shaklee ada vitamin yang berkesan hilangkan gastrik. Tak kira lah lelaki ke perempuan ke remaja ke warga tua semua boleh ambil vitamin-vitamin ni.



Kelebihan vitamin gastrik Shaklee:
  1. Membantu membina semula dan memperbaiki sel-sel perut yang telah rosak akibat hakisan asid dan seterusnya menguatkan lapisan mukosa
  2. Mengurangkan keasidan dan keradangan perut walaupun terlepas waktu makan
  3. Membantu melancarkan proses pencernaan
  4. Mencegah pedih ulu hati
  5. Mencegah masalah kembung, mual dan angin dalam badan berlebihan
  6. Tiada kesan buruk untuk jangka masa panjang
  7. Sentiasa berkesan, sentiasa selamat dan sentiasa mesra alam. Bahan-bahan yang digunakan adalah dari bahan-bahan organik.

Bahan-bahan yang digunakan adalah dari bahan-bahan organik bebas GMO (genetically modified Organism). Bebas bahan pengawet, tiada bahan kimia merbahaya, tiada unsur dadah dan steroid dan dijami selamat dan berkesan. Yang penting, tiada kesan buruk yang memudaratkan kesihatan.
Harga untuk set gastrik Shaklee hanyalah RM256.00

Bagaimana nak dapatkan set vitamin untuk gastrik ini supaya dapat ubati gastik dan sengsara gastrik berakhir? Anda boleh order terus dari Shaklee dengan klik pada butang order berikut



Atau anda boleh dapatkannya dari saya dengan menghubungi talian berikut dan dapatkan konsultasi dan nasihat cara makan yang eksklusif. Saya adalah pengedar Shaklee yang sah




No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...