Promosi Vivix 2015 lebih menjimatkan beri keuntungan berganda

Orang yang bijak buat pilihan, bijak rebut peluang, sudah pasti akan borong Vivix sekarang. Mengapa? Sebab sekarang ni promosi Vivix bagi tahun 2015 sedang berlangsung dengan meriahnya. Kita bukan je dapat berjimat dengan setiap pembelian Vivix malah dapat keuntungan berganda-ganda. Apa yang untung tu? Untung dari segi kesihatan, awet muda (orang yang amal Vivix secara konsisten biasanya kelihatan 20 tahun lebih muda) dan semestinya turut jimat dari segi kewangan. Dah nama pun promosi Vivix kan



Kelebihan dan kebaikan Vivix Shaklee
  1. Membantu mencegah kanser - menghalang sel-sel kanser dari merebak
  2. Mengurangkan risiko penyakit jantung - melindungi jantung
  3. Mengurangkan kompilasi penyakit kencing manis, tekanan darah tinggi, penyakit buah pinggang
  4. Menyokong kesihatan sendi dan membantu memperbaiki arthritis
  5. Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk
  6. Membantu mengurangkan kesan serangan strok - angin ahmar
  7. Membantu merawat penyakit Parkinson
  8. Menggalakkan kesihatan keseluruhan yang unggul -  penuaan yang sihat, awet muda, berhenti merokok
  9. Membantu pesakit kanser yang telah menjalankan kemoterapi supaya cepat sihat - mengembalikan selera makan, beri tenaga
  10. Meningkatkan kekuatan sistem pertahanan badan

Ni kisah seorang suami yang tak percaya pengambilan suplemen boleh membantu memberi kesihatan yang lebih baik. Dah hampir lumpuh pun masih liat nak ambil suplemen..


Lelaki Kuat Sukan Liat Nak Amalkan Vitamin Sampai Dah Nak Lumpuh? from iReach HD on
Vimeo.


Ni pulak kisah perokok tegar yang sedang berusaha nak berhenti merokok. Macam-macam cara dah dia cuba akhirnya terbuka hati nak cuba Vivix. Kesannya sangat mengejutkan


Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Alhamdulillah, dengan izin Yang Maha Kuasa akhirnya masing-masing dapat mengubah kualiti kesihatan mereka kearah yang lebih baik. Sebab tu promosi Vivix 2015 ni bukan saja menjimatkan malah sangat menguntungkan.

Ni baru 2, ada banyak lagi kisah-kisah pengguna Vivix yang telah berjaya mengharungi dan mengatasi masalah kesihatan bukan sahaja pada diri mereka juga kepada keluarga mereka.

Keistimewaan Vivix yang merupakan suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia

1. Berkeupayaan membaiki kerosakan DNA
Setiap hari sel-sel tubuh akan mengalami kerosakan salah satunya akibat serangan dari radikal bebas. Serangan-serangan ini menyebabkan kerosakan pada pengkalan data genetik lalu menghasilkan satu "typo" yang akan mengganggu fungsi-fungsi sel. Ini menyebabkan proses penuaan berlaku lebih cepat (tua sebelum waktu) dan terjadinya penyakit-penyakit kronik seperti kanser. Vivix berfungsi dengan melindungi dan membaiki  sel-sel DNA dan mencegah dari berlakunya "typo" tadi. Misalnya pesakit kanser yang selesai menjalani rawatan kimoterapi, Vivix membantu mengembalikan kondisi sel-sel tubuh yang sihat.

2. Menggalakkan pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel
Vivix menggalakkan pembentukan baru mitokondria yang berfungsi sebagai penjana tenaga didalam sel. Apabila usia kita meningkat, atau mengidap suatu penyakit kecekapan mitokondria menurun, maka tenaga turut menurun menyebabkan fungsi-fungsi sel turut terganggu. Vivix membantu memastikan sel-sel dapat berfungsi dengan baik semula.

Nak tau, adalah normal bagi pengguna tegar Vivix kelihatan jauh lebih muda dari usia sebenar
Baca bagaimana Vivix bertindak menangguh tanda-tanda penuaan

Promosi Vivix 2015 lebih menjimatkan dan beri keuntungan berganda. Waktu terhad, sapa tak rebut peluang ni dia rugi.


Sebagai tambahan untuk lebih menguntungkan anda, setiap pendaftaran sekarang akan automatik join program YES. Apa YES tu? YES ialah program untuk usahawan muda yang berimpian untuk bebas kewangan dan berjaya dunia dan akhirat.

Jika berminat nak tau lebih lanjut jemput hubungi saya di talian yang tertera. Bila dah join Shaklee ni umpama sebelah kaki dah jadi jutawan. Konsep yang diguna sangat mudah GUNA ~ KONGSI ~ JUAL..Anda dah guna so boleh kongsi pengalaman..dari pengalaman tu lah boleh bantu orang lain pula untuk cuba Shaklee dan upgrade kesihatan dan kehidapan mereka..

Camana nak dapatkan promoi Vivix 2015 dan berjimat dan untung berganda-ganda? Jom hubungi saya ditalian berikut



No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...