Tuesday 15 September 2015

# Percutian/Umrah

Percutian PERCUMA menunaikan Umrah 2015

Salah satu impian jana adalah menjejakkan kaki ke tanah suci Mekah menunaikan umrah dan haji. Jana percaya, semua orang pun ada impian yang sama kan?

Nak tau, tiap-tiap tahun Shaklee ada menaja percutian Umrah kepada ahli yang layak. Of cos la percuma kan. Dah nama pun 'menaja'..Apa yang menariknya, jika ada halangan untuk pergi atau saja2 kita boleh hadiahkan pula tajaan menunaikan umrah tu kepada ibu bapa kita. Bila lagi nak sponsor mak ayah kita pergi umrah kan? Mesti diorang happy sangat

Tahun ni Umrah ziarah ke Abu Dhabi. Menunaikan umrah sambil melancong ke Abu Dhabi. Tentatif pun dah keluar, jom tengok 

umrah ziarah abu dhabi

umrah ziarah

umrah ziarah abu dhabi

umrah ziarah



Shaklee memang sediakan pakej umrah ziarah ni khas untuk ahli yang beragama islam selain dari trip percuma ke negara-negara eropah lain. So tiap-tiap tahun kita boleh pilih sama ada nak pergi umrah atau nak pergi eropah.

Apa yang lebih menarik, travel percuma ni merupakan percutian 6 bintang tau. Bukan biasa-biasa ala kadar asal cukup syarat tetapi serba mewah dan selesa.

Bayangkan betapa gembiranya hati mak ayah bila anak dia hadiahkan percutian 6 bintang menunaikan ibadah umrah sambil ziarah. Masha Allah..

Sapa sangka dengan modal hanya rm79.60, kita boleh bawa suami, anak-anak termasuk mak ayah melangkahkan kaki ke seluruh dunia melihat dan menikmati keindahan alam ciptaan Allah.

Sapa nak join, ada cita-cita besar tinggi menggunung dan ada semangat yang kental jom join Shaklee hari ini. Untuk maklumat lanjut boleh hubungi jana ditalian berikut. Jana sedia membantu



No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana