Wednesday 2 September 2015

# ESP # Kulit Berkedut

Vitamin untuk kulit - ESP Shaklee

Ramai pula yang wassap jana tanya pasal vitamin untuk kulit. Ada yang untuk hilangkan parut, ada yang untuk cerahkan kulit, ada yang untuk kulit kusam dan ada jugak yang tanya vitamin kulit untuk lelaki. Ni jana salute sebab jarang lelaki yang peduli tentang kesihatan kulit mereka. Biasanya diorang bersungguh dalam bab tenaga mendayung, tambah power je. Yang nak vitamin untuk kulit ni umpama 1 dalam 10 la kut. Insaf lah wahai kaum lelaki, anda juga sebenarnya perlukan vitamin untuk kulit.

vitamin untuk kulit cantik


Vitamin untuk kulit berfungsi membekalkan keperluan zat, vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh organ-organ tubuh kita termasuklah kulit. Bila cukup zat, vitamin dan mineral baru lah kulit kita akan jadi sihat dan lebih cantik. Bila kulit dan sihat dan cantik, tak payah make-up tebal-tebal pun takpe..natural beauty gitu!

Antara tanda-tanda kulit tidak sihat:

  • Kulit kelihatan kusam, tona tidak sekata
  • Berminyak atau kering berlebihan
  • Parut sukar hilang
  • Kulit lembik dan tidak anjal
  • Berjerawat
  • Berjeragat

Vitamin untuk kulit yang paling bagus didunia yang jana tau ialah vitamin keluaran Shaklee iaitu ESP (Energizing Soy Protien). Bukan sahaja untuk kulit malah bagus untuk kesihatan organ-organ lain termasuk jantung, rahim, otak dan lain-lain.

vitamin shaklee untuk kulit cantik


Jana sendiri amal ESP asalnya untuk tujuan kuruskan badan. Hasilnya, selain saiz yang makin mengecil kulit jana jugak makin cerah, lembut dan bintik-bintik hitam pun hilang. Mereka yang amal ESP Shaklee memang akan dapat efek kulit cantik walaupun pada asalnya amik ESP Shaklee untuk tujuan lain.

Kalu ada orang tanya jana vitamin untuk kulit mana paling best, takde lain dah jana mesti rekemen ESP. ESP ni bukan untuk kulit semata-mata, tapi mampu  bantu kita menjana kesihatan yang lebih baik juga. 

Ni jana belanja testimoni vitamin untuk kulit cantik paling best di dunia. Cekidaut:

vitamin untuk kulit kusam

vitamin untuk kulit shaklee

vitamin untuk kulit shaklee

shaklee untuk kulit

vitamin shaklee untuk kulit

Kalu awak tangah cari vitamin untuk kulit, meh cuba ESP Shaklee ni. Takperlu was-was lagi sebab ESP Shaklee ada ujian klinikal, so dijamin selamat walaupun untuk pengambilan jangka masa panjang. Dijamin halal ada pengesahan dari JAKIM. Lelaki, perempuan, warga emas, hamil, sedang menyusu semua pun boleh ambil ESP Shaklee.

Jom serlahkan kecantikan semulajadi awak dan jaga kesihatan dengan vitamin untuk kulit Shaklee ESP yang sangat ohsem ni. 

Camana nak order? Jemput hubungi jana ditalian berikut. Kita borak-borak santai sambil kongsi tips




No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana