Sunday 13 March 2016

# Aktiviti Shaklee # Keahlian / Membership

Sehari di Shaklee Wellness & Health Fair cawangan Kota Bharu

Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu dan cuti sekolah. Korang pergi ke mana dah bawa anak-anak? Maklum lah cuti sekolah ni... Jana sekeluarg belum ke mana-mana lagi, baru siap basuh baju & kasut sekolah anak-anak. Jemputan kenduri pun banyak ni..

Semalam sempat pergi ke Shaklee Wellness & Health Fair yang berlangsung kat cawangan Shaklee Kota Bharu. Seronok dapat jumpa ramai kawan-kawan baru, dapat jumpa master.. paling best dapat cek kesihatan diri sendiri. Dapat cek tekanan darah, bmi & yang paling utama dapat tahu berapa body age kita.

Korang tau apa tu 'Body Age' ?

Body age adalah kiraan umur secara biologi tubuh kita mengikut tahap kesihatan dan kecergasan kita. Body age seseorang boleh jadi jauh lebih berusia atau muda berbanding umur sebenar dalam kad pengenalan. Contoh, kata kan umur kita ikut ic baru 30, tapi jika kesihatan tak dijaga dengan baik, kecergasan & metabolisme rendah maka kemungkinan besar body age kita dah cecah 58 tahun !

Ini lah yang kita panggil, penuaan awal....tua sebelum usia. Tak heran lah kalu selalu sakit-sakit sendi, period tak teratur, rambut beruban, berat badan sukar dikawal, lemah tenaga batin walaupun umur muda lagi. Ketahui 9 petua melambatkan penuaan

Nak tau body age korang? Jemput lah ke Shaklee Wellness & Health Fair di cawangan-cawangan yang berhampiran ye.

pengedar shaklee
2 orang pakar nutrisi shaklee akan bantu explain tentang body age kita, cara pemakanan, senaman yang sesuai, cek tekanan darah, komposisi lemak dalam badan dan macam2 lagi.


pengedar shaklee
Antara tetamu-tetamu yang hadir. Ada demo produk Nutriwhite juga ye (produk penjagaan kulit wajah)

pengedar shaklee
Pemeriksaan sedang dijalankan

pengedar shaklee
Geng-geng seperjuangan bersama Master Norita. Cuba cari yang mana satu jana ?

pengedar shaklee machang
Sambil buat pemeriksaan kesihatan, sempat juga order & daftar ahli baru


Bagi yang belum tau, Shaklee membuka peluang kepada semua warga Malaysia yang berusia 18 tahun ke atas yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan dengan mendaftar sebagai ahli.

Bonus bulanan, bonus kereta, bonus conference dalam & luar negara disediakan. Bonus pulak dibayar pada setiap 15hb. Tengah-tengah bulan biasanya poket kering kan? Tapi dengan bonus Shaklee dapat la cover apa yang patut..

Sapa-sapa berminat jemput hubungi jana di talian berikut

pengedar shaklee machang

Kelebihan join team jana ialah dapat tunjuk ajar dari master-master yang cemerlang, dapat bimbingan dan sokongan dari pasukan dan paling best dapat belajar teknik-teknik marketing dalam medium yang sangat luas. Yang penting ada kemahuan dan usaha dari diri sendiri.

Buat pilihan yang betul hari ini !

Salam sayang, jana


No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana