MENGAPA VITAMIN C SHAKLEE ADALAH TERBAIK BAGI SAYA

Eleh apa la yang best sangat dengan vitamin C Shaklee tu..kat farmasi pun berlambak vitamin C..pilih je yang mana berkenan. Sama je, vitamin C jugak! Tu dia......Tak kenal makan tak cinta ye. Tak terbanding kalo nak dibandingkan dengan vitamin-vitamin C sintetik tu.  Meh nak cerita sikit mengapa vitamin c Shaklee adalah yang terbaik bagi saya setiap masa.

vitamin c shaklee


Keistimewaan Vitamin C Shaklee
  1. Satu tablet adalah bersamaan 7.5 biji buah termasuk kulit. Ia semulajadi tanpa bahan pengawet..sangat sesuai untuk penjagaan kesihatan dan kecantikan yang optimum.
  2. Mengandungi Bioflavonoid. Bioflavonoid adalah antioksidan yang sangat superb yang hanya boleh didapati dari buah-buahan asli. Jadi, tak boleh ditemui dalam vitamin C sintetik. Bahan ini mempunyai fungsi yang spesifik untuk meningkatkan kesihatan badan dari pelbagai sudut. Bahan ini menyokong pertumbuhan sel yang sangat baik, untuk kesihatan jantung, menentang jangkitan dan juga untuk alzheimer. Ia membantu vitamin C jd lebih efektif..kalau vitamin E kena ada selenium, vitamin C kena ada Bioflavonoid...
  3. Teknologi time release. Maksud 'Sustained Release' ialah vitamin C tu akan dilepaskan dalam badan secara berperingkat..setiap 1 jam 100mg vitamin C akan dilepaskan untuk kegunaan badan...Jadi bagi vitamin C Shaklee 500mg, pelepasan vitamin C adalah dalam masa 5 jam dan ia boleh kekal dalam darah untuk selama 24 jam. Mengapa mesti ada teknologi time release? Ini kerana vitamin C hanya dapat diserap dgn baik oleh tubuh pada dos yang rendah. Semakin tinggi dos semakin sedikit yang dapat diserap.


Golongan yang amat disarankan mengambil vitamin C Shaklee
  1. Orang yang nak kulit sihat dan cantik. Vitamin C boleh bantu mencerahkan kulit dan juga rangsang tubuh untuk bina kolagen jadi selain kulit jadi cantik.
  2. Orang yang ada masalah kulit berminyak.
  3. Ibu hamil. Vitamin C bantu tingkatkan sistem imun, halang gusi berdarah
  4. Orang yang dalam proses penyembuhan luka. Vitamin C bantu cepatkan penyembuhan luka.
  5. Perokok. Dengan menghisap sebatang rokok sebanyak 50-100mg vitamin C dalam tubuh akan terhapus.
  6. Orang yang mudah lebam-lebam pada tubuh kerana vitamin C boleh menghalang pendarahan dalaman.
  7. Orang yang ada alergik, resdung dan asma.
  8. Orang yang sering berada dalam keadaan stress
  9. Mereka yang sedang menggunakan pil perancang kehamilan
  10. Mereka yang perlu bergantung kepada pil penahan sakit.
  11. Mereka yang ingin mencegah risiko kanser

Tip & Tricks
  1. Bila demam atau selsema tak perlu makan ubat doktor. Cuma patahkan 2 biji vitamin C Shaklee dan telan...cepat baik demam atau selsema tu
  2. Bila jerawat datang singgah, hancurkan 1 biji vitamin C Shaklee dan sapukan pada jerawat tersebut..cepat kecut jerawat tu..
  3. Jika ada masalah gatal-gatal akibat alergik, sama macam untuk jerawat tadi tu hancurkan dan sapu pada tempat gatal tu..insha Allah, cepat hilang gatal-gatal dan merah-merah tu..
  4. Buat masker untuk kesan kulit yang lebih licin dan gebu...

See...sebab tu lah mengapa vitamin C Shaklee adalah yang terbaik bagi saya.
Cuba periksa, adakah vitamin C yang anda guna sekarang mempunyai ciri-ciri, kelebihan dan keistimewaan seperti diatas? Jika tidak atau tidak pasti, jom tukar kepada vitamin C Shaklee hari ini!
Sangat best dengan harga yang sangat murah

Harga sebotol Vitamin C Plus (180 biji) ialah RM92.50 (WM) / RM97.50 (EM)

Klik untuk order


Untuk konsultasi, nasihat cara makan yang betul, tip-tip atau untuk pertanyaan sila hubungi saya

vitamin c shaklee

COD area; Taman Melati, Greenwood, Sri Gombak, Giant Batu Caves, UIA dan Sentul
Penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia via Poslaju & GDEX




No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...