Wednesday 21 August 2013

# Berat Badan Berlebihan # Cinch Shake

KURUS DENGAN SELAMAT DAN BERKESAN

Sekarang ni banyak dah produk yang membantu orang-orang yang kurus. Cuma perlu buat pilihan yang betul. Ada yang murah, ada yang mahal hingga beribu-ribu..ada yang berhasil, ada jugak yang langsung tidak mendatangkan hasil. Ada yang cara makan, ada yang sapu dan ada juga yang tampal. Apa-apa pun yang paling penting ialah kesan untuk jangka masa panjang. Pastikan produk yang dipilih selamat dan berkesan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Shaklee Shape Up Set terdiri daripada;

1. Lecithin (180 biji)

>> Bertindak melarutkan dan memecahkan kolesterol, triglycerides, lemak2 lain. Boleh membakar lemak dengan lebih cepat jika disertakan dengan senaman.

Membantu mencegah penyakit strok, tekanan darah tinggi, serangan jantung dan arteri mengeras...


2. Herblax (120 biji)

>> Ramuan asas yang terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisional dan teknologi barat yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut pada usus. Terbukti secara klinikal kesesuaiannya untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang..

>> Membersih najis yang tersekat dalam usus besar atau yang tersimpan lama. Membantu mengempiskan perut, membantu masalah sembelit


3. Cinch Energy Tea Mix (Campuran Teh Putih, Teh Merah & Teh Hijau)

>> Meningkatkan tenaga dan ketahanan badan, merupakan pilihan alternatif terbaik bagi menggantikan minuman kopi, soda atau manisan lain untuk mencergaskan badan.

>> Rendah kalori dan menurunkan kolesterol.

>> Tinggi antioksidan yang melindungi tubuh dari serangan kanser.



4. Cinch Shake Mix (Minuman protin)

>> Diperkasa dengan Leucine (asid amino) untuk meransang sintesis protin otot untuk mengekalkan otot semasa dalam proses menurunkan berat badan. Membantu membekalkan serat yang tinggi, vitamin & mineral kepada tubuh.

>> Tinggi kandungan protin yang membantu memberikan rasa puas dan kenyang.

>> Rendah Glisemik untuk mengekalkan tahap gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga.



Shape Up Set


Set ini bukan sahaja membantu untuk menurunkan berat badan tetapi juga memelihara kecantikan kulit, kesihatan jantung dan anti-kanser.

Pengambilan set ini mesti disertakan dengan senaman. Ye lah, senaman kan kunci utama untuk hidup yang sihat. Tapi jika tidak berkesempatan untuk melakukan senaman, faham-faham lah gaya hidup sekarang..buatlah aktiviti fizikal lain yang memerlukan pergerakan fizikal seperti mengemop dan menyapu lantai, menaiki tangga, berjalan kaki..

Penting juga untuk mengawal pemakanan. Antaranya kurangkan makanan dan minuman manis, air berkarbonat. Kawal pengambilan makanan berlemak dan makanan segera. Jangan sesekali abaikan sarapan pagi kerana ia penting untuk membekalkan tenaga dan nutrisi. Jangan tinggalkan makan malam kerana ia membantu meningkatkan metabolisme tubuh.

Harga pasaran untuk set ini ialah RM409.
Walaubagaimanapun, setiap pelanggan yang membeli dengan saya akan diberi diskaun. Setiap pembelian juga akan disertakan dengan tip-tip, konsultasi dan jadual pengambilan secara percuma. Jika berminat, boleh menghubungi saya

pengedar shaklee gombak

No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana