Shaklee dapat anugerah

Tenangnya rasa bila si kembar dah pergi sekolah. Awal pagi je kecoh yang amat melayan karenah mereka. Sorang nak mandi bilik air sini, sorang nak mandi bilik situ, sorang nak makan sorang lagi nak susu, sorang nak bawa bekal roti sandwich bentuk bintang sorang lagi nak berak..aduh. Macam-macam. Bila dah pulang dari hantar diorang ke sekolah, keadaan dah tenang ni boleh la ummi nya nak update blog. Banyak benda nak cerita kat sini ni..

Tahu tak, baru-baru ni Shaklee dapat anugerah The Brandlaureate Awards. Nak sebut camana ntah,...Gembiranya dalam hati bila saya tahu, produk pilihan saya mendapat pengiktirafan yang sangat hebat. Bukan calang-calang syarikat yang layak dapat award ni tau tambah-tambah syarikat MLM.. Cuba perhatikan, Shaklee tak pernah keluar tv untuk iklankan produk-produknya, tak pernah lantik mana-mana artis yang memang dah sedia ada cantik menawan untuk jadi jurucakapnya tapi masih menjadi Jenama Terbaik..

shaklee best

the best suplements


Ada lagi sebab kenapa hati saya rasa senang dan tenang, Shaklee bukan setakat memberikan produk-produk yang bermutu tinggi malah juga boleh membantu kami untuk menjana pendapatan yang lumayan jika rajin dan berusaha. Tak pelik pun kalau surirumah mampu jana pendapatan bulanan 4-5-6 angka setiap bulan. Tak pelik juga kalu jadi jutawan pun. Anda rajin berusaha, anda dapat. Dalam Shaklee ni tak perlu jadi antara orang-orang terawal join baru boleh duit masyuk macam kebanyakan MLM tu...yang baru masuk baru bulan lepas pun boleh berjaya tau. Masuk awal ke, baru masuk semalam ke semua ada peluang yang sama..

Jangan terkejut, yuran daftar ahli hanya RM65 je untuk seumur hidup. Shaklee juga tak pernah mewajibkan untuk buat stok atau cari kaki sebagai permulaan bisnes. Mula je dengan apa yang kita ada iaitu; perkongsian.

Dipendek kata jika anda inginkan kesihatan, kecantikan dan kekayaan yang seiring jom bina empayar bersama Shaklee...

Jana Hazana
SidPRO 908814
Master Coordinator 2015
017-3125484
Janahazana@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...