Kebaikan Vivix untuk cegah penyakit kronik dan cegah penuaan awal

Jana tau, ramai juga yang tertanya-tanya apa kebaikan Vivix ni? Apa yang membuatkan orang tercari-cari Vivix ni? Kenapa ada yang borong berbotol-botol Vivix tiap kali promosi walaupun harganya mencecah ratusan dan ribuan ringgit?

Ramai kawan-kawan facebook jana tanya; apa faedah atau kebaikan VIVIX ni? Dah diorang duk tengok tetiap hari jana duk cerita pasal Vivix. Profile pun pegang Vivix tuu.. bagus sangat ke?




Vivix merupakan minuman botani khas Shaklee yang mengandungi ekstrak anggur muscadine, elderberi, lobak ungu dan japanese knotweed. Bahan utama Vivix iaitu anggur muscadine ialah salah satu buah-buahan semulajadi yang sangat berkuasa tetapi sukar diperolehi. 

  • Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol.
  • Tidak seperti anggur lain, anggur muscadine mengandungi asid ellagik & elagitanin yang sangat pekat  yang bila digabung dengan polifenol lain menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.
  • Shaklee menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.




Meh jana cerita sikit dari peringkat paling asas bagaimana Vivix bertindak.

1. Vivix bertindak jauh hingga ke dalam sel. 


Dalam setiap sel tubuh badan kita ni ada mitokondria. Fungsi mitokondria adalah sebagai penjana tenaga dalam sel. Sel-sel yang bertenaga dan sihat akan berfungsi secara optimum. 


kebaikan vivix


Sel adalah binaan asas organ-organ tubuh kita. Termasuk kulit, buah pinggang, otak, pankreas, jantung semua tu lah...

Maka sel-sel yang cukup tenaga dan sihat akan memastikan organ-organ dapat berfungsi dengan tiptop, beri badan rasa cergas, sistem pertahanan tubuh yang kuat dan dapat mencegah penyakit-penyakit kronik.

Kajian telah buktikan, resveratrol dapat tingkatkan mitokondria dalam sel. Vivix membekalkan 100xganda resveratrol dengan 15 polifenol berpaten berbanding produk resveratrol lain di pasaran.



kebaikan vivix

Rajah atas ni menunjukkan mitokondria dalam sel-sel kita. Yang paling kiri, sebagai kawalan biasanya dimiliki oleh orang normal. Yang tengah tu yang ambil resveratrol dari pelbagai sumber. Yang paling kanan adalah mitokondria bagi pengguna Vivix.



2. Vivix bertindak menghalang kerosakan DNA akibat serangan radikal bebas tingkat pengawalan genetik.


Tahukah anda, kekurangan nutrisi dan pendedahan terhadap toksin dari pencemaran alam sekitar boleh menyebabkan kemusnahan DNA. Ia akan melemahkan keupayaan sel-sel untuk menghasilkan tenaga. Akibatnya sel-sel akan mati dan dalam jangka masa panjang boleh menjadi punca kanser.




Sebab tu untuk segala jenis proses penyembuhan, termasuk mak baru bersalin, pesakit yang baru selesai kemo, patah tulang setelah operate masuk besi jana akan suggest Vivix. Banyak kebaikan yang Vivix boleh beri dengan izin Allah.

Mereka yang pentingkan kecantikan dan nak awet muda harus konsisten ambil Vivix. Termasuk mereka yang nak berhenti merokok.

kebaikan vivix


Harga sebotol Vivix rm475.00 termasuk postage.
Join ahli atau borong ketika promosi Vivix untuk lebih penjimatan dan nikmati pulangan tunai.

Bukan sebab jana jual Vivix, jana kata Vivix ni bagus. Tapi sebab jana tau Vivix memang bagus. Jana nak orang buat pilihan yang betul.

Jom dapatkan kebaikan Vivix hari ni dan nikmati kesihatan yang lebih baik bersama keluarga tersayang. Hadiahkan juga Vivix kepada insan tersayang.

Hubungi jana untuk order atau maklumat lanjut.

agen shaklee vivix


Comments

Popular posts from this blog

Khas untuk peminat petai: cara buat jeruk petai yang mudah

Hilangkan bengkak susu. 7 petua orang-orang lama dan moden

Khasiat Bawang Putih untuk Kesihatan Seksual Lelaki

11 Tanda-tanda anak ada masalah cacing

7 punca luka pembedahan czer berair, bernanah dan lambat sembuh

HILANGKAN PANAU & CEGAH DARI BERULANG

Cara kecilkan liang pori dengan berkesan

6 CARA BERKESAN UNTUK KURANGKAN LOYA DAN MUNTAH KETIKA MENGANDUNG

Mengidam cendol dan pasembor bawa kami cuti-cuti ke Alor Star dan Pulau Pinang

5 tanda penapis buah pinggang bocor

Facebook Inspirasi Sihat Semulajadi