Sunday 8 January 2017

# Berat Badan Berlebihan # Kesan Sampingan

Kesan sampingan Vivix

Setiap perkara ada risikonya. Vivix pun ada kesan sampingan tau. Kesan sampingan ni lain sama sekali dengan body adjustments ye. Rujuk kepada pengedar Shaklee anda jika perlukan penerangan lanjut.



Kesan sampingan ni adalah kesan yang akan diperolehi setelah penggunaan atau pengambilan sesuatu dalam jangka masa tertentu. Biasanya untuk jangka masa panjang dan penggunaan yang konsisten.

Kesan sampingan Vivix jika diambil secara konsisten untuk jangka masa panjang?

Kesan sampingan Vivix ialah, badan boleh kurus. Sebab tu orang yang tekad nak kurus perlu ambil Vivix juga sebagai suplemen harian mereka. Bagaimana Vivix Shaklee membantu menurunkan berat badan?

Vivix mengandungi resveratrol yang mempunyai kadar antioksida yang tinggi. Resveratrol didalam Vivix adalah 10 kali ganda lebih tinggi berbanding kebanyakan produk resveratrol lain.

1. Resveratol meningkatkan penyerapan gula dalam darah dan mengelakkan lebihan gula dari disimpan dalam lapisan lemak.

2. Resveratrol mengelakkan pembentukan tisu lemak dan mengurangkan simpanan lemak dalam badan.

3. Selain itu, resveratrol juga meningkatkan keupayaan otot dan orang yang mengambil suplemen Vivix ini boleh bersenam melebihi orang yang tak ambil suplemen. Lebih bertenaga gitu...

Dengan kata lain, resveratrol menggalakkan peningkatan kadar metabolisem tubuh secara efektif dan menyeluruh. Inilah antara risiko Vivix yang dah ramai orang tahu pun.

Jadi, apa lagi..
Kepada anda yang susah sangat nak turunkan berat badan, mungkin tiba masanya untuk mencuba Vivix.. Ada ke yang dah berjaya kurus dengan Vivix?

apa kesan sampingan vivix

vivix ada kesan sampingan

apa kesan sampingan vivix


Risiko bila minum Vivix secara konsisten yang lain selain dari badan jadi kurus ialah; kulit lebih cantik, berseri dan awet muda. Yang kusam tu semua hilang. Badan lebih sihat. Imun lebih kuat. Body age pun 25 tahun lebih muda. Ada kajian terbukti mengenai body age ni.

Kajian telah menunjukkan, resveratrol berupaya memelihara telomeres (hujung DNA) dari memendek dengan cepat. Malah boleh bantu memanjangkkannya semula.

Mereka yang mempunyai telomeres yang pendek lebih cenderung untuk mengalami penuaan sebelum usia dan menghidap penyakit kronik.

Hantu rokok tegar insaf penangan Vivix

Ada yang telah berputus asa bila dah cuba macam-macam untuk kurus tapi tak jugak berjaya. Jangan putus asa dulu. Jom try Vivix.

Badan yang gemuk bukan je menyukarkan pergerakan, susah cari saiz baju, nampak lebih berusia malah lebih merisaukan boleh mengundang pelbagai penyakit bahaya.

Vivix diperbuat dari 4 bahan semulajadi utama iaitu:
1. Anggur Muscadine
2. Elderberry
3. Lobak ungu
4. Herba Japanese Knotweed

vivix shaklee


Harga sebotol Vivix hanyalah RM475 FREE postage ke seluruh Malaysia. Sebotol Vivix mengandungi 150ml. Untuk order Vivix dengan segera dari Shaklee sila klik pada butang order berikut. (Debit/kredit kad)



Jadilah pengguna bijak dengan daftar sebagai ahli dan borong ketika promosi sedang berlangsung. Daftar sebagai ahli Shaklee untuk menikmatai lebih banyak faedah dan peluang menjana pendapatan sampingan.

Hubungi jana di talian 017-312 5484 untuk order atau dapatkan maklumat lanjut.


No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana