Monday 4 June 2018

# Sakit Lutut & Tumit

Testimoni Set Sakit Lutut Shaklee

Nama saya Hazana. Berusia 35 tahun. Ini adalah testimoni sendiri yang mengalami sakit lutut dan berjaya mengatasinya setelah menggunakan set sakit lutut Shaklee.



***

Sebelum tu jom tengok video ni dulu. Rasa cam bersungguh-sungguh saya cerita pengalaman saya ni..hehe. Ye lah, benda bagus mesti kena war-warkan. Tengok tau






Saya ingin berkongsi pengalaman sendiri mengalami sakit sendi lutut, sakit pinggang dan lenguh-lenguh. Alhamdulillah dgn izin-Nya telah berjaya diatasi dengan vitamin shaklee. 


Saya adalah seorang surirumah. Walaupun surirumah, tapi saya agak aktif. Selain dari membuat kerja-kerja rutin menguruskan rumahtangga, menjalankan bisnes online serta memandu kereta, setiap petang saya juga berkebun tanam bunga dan sayur dan membersihkan sekitar rumah serta setiap hujung minggu ikut kelas senamrobik.


Tapi dalam beberapa bulan sebelum ni tiba-tiba saya sakit lutut. Tiba-tiba je tanpa sebab yang jelas. Tiada insiden jatuh atau apa-apa kemalangan pun. 


Sendi bahagian lutut rasa ketat & sakit bila berubah posisi dari duduk mencangkung atau bersila hendak berdiri. Contohnya ketika solat, keluar dari kereta setelah memandu jauh, mandikan bayi atau bergerak aktif. Selain rasa sakit, lutut tak boleh diluruskan. Naik turun tangga juga menyukarkan.


Akibatnya saya susah untuk bergerak aktif dan pantas seperti sebelum ni. Mula-mula bangun lutut tak boleh lurus dan jalan pun terhencot-hencot. Nak dukung baby pun sakit. Saya amat risau. Dah serupa nenek usia emas pula rasanya.


Jadi dalam usaha untuk mengatasi masalah sakit sendi lutut ni saya cuba amal ESP, Vita C, Ostematrix & Omega Guard secara konsisten dengan dos tertentu.





Hasilnya Alhamdulillah, setelah beberapa hari rasa ketat serta sakit sendi lutut saya beransur kurang dan makin lega. Dah tak sakit walaupun duduk mencangkung, bersila atau solat. Lutut boleh lurus bengkok dengan lancar.


Alhamdulillah saya bersyukur sangat kerana kenal dengan produk Shaklee ni. Bila ada masalah dah tau nak ambil yang mana.


Oh ye, saya juga menyusu bayi. Selalunya waktu malam badan rasa lenguh lumpuh, sakit pinggang, rasa lesu dan mudah letih pada waktu siang sebab tidur kurang lena pada waktu malam.

Alhamdulillah, vitamin-vitamin ni turut membantu saya atasi sakit pinggang, rasa lenguh-lenguh lumpuh dan dapat tidur dengan lena. Walaupun masih perlu berjaga malam tapi masih dapat tidur yang berkualiti walaupun sekejap-sekejap. 



***

Sekiranya anda juga sedang mengalami masalah serupa, jom cuba set sakit lutut Shaklee ni. Jana sendiri dah rasa so Jana yakin boleh bantu anda pula. Jana akan beri nasihat dan konsultasi terbaik supaya anda dapat hasil yang optimum. 

Anda pasti puas hati.



Pertanyaan/order

===========================
Hubungi

Hazana Binti Hamzah (sid 908814)
Facebook : Jana Hazana
Instagram : Jana_Hazana

===========================



No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana