SET MIGHTY 3M; KEKAL BERTENAGA KETIKA BERPUASA

Bila sebut bulan puasa mesti ramai yang mula fikirkan persiapan baju raya, kuih raya, nak cat rumah warna apa dan macam-macam lagi lah. Sapa kat sini dah siap tempah baju raya? Warna apa? Saya pasti ramai juga yang mula fikirkan persiapan mental dan fizikal bagi melengkapkan ibadah wajib iaitu berpuasa. Sebab tu sekarang pun dah ramai yang berpuasa ada yang puasa ganti dan puasa sunat. Bagus tu, itu lah yang dinamakan persiapan dari segi mental dan fizikal. Mungkin ada juga yang mula meng'google' cara niat puasa, niat solat tarawih. Maklum lah, setahun sekali kan..

 Semoga Ramadhan tahun ini jauh lebih baik berbanding tahun-tahun lepas dari segi amal ibadah. Puasa yang sempurna, lengkap dengan solat fardhu 5 waktu, ditambah dengan solat-solat sunat seperti tarawih dan tahajjud dan khatam al-Quran. Inshaa Allah.

Macamana pulak persediaan keperluan dari segi kesihatan? Adakah anda sering jatuh sakit terutamanya akibat serangan gastrik yang kejam itu? atau sering pancit sebelum waktu berbuka? Anda mungkin sedang tercari-cari menu sahur yang paling mudah disediakan namun sedap dan berkhasiat malah membantu mengekalkan kecergasan sepanjang hari. Disini ada cadangan yang hebat!

Jom tengok video ni





Untuk maklumat lanjut hubungi
Hazana Hamzah
emel hazana83@yahoo.com
pm http://www.facebook.com/messages/InspirasiSihatSemulajadi
sms 'Set puasa' ke017-3125484

2 comments:

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...