Vitamin untuk sendi lutut shaklee bantu melegakan sakit lutut dan sendi

Sakit lutut dan sendi terjadi akibat banyak faktor antaranya bila kusyen atau pelicin diantara 2 tulang yang bertemu telah haus akibat faktor usia, sejarah kecederaan, penggunaan yang berlebihan (biasanya atlit), faktor keturunan dan berat badan yang berlebihan dan ia melibatkan kerosakan tulang rawan. Sakit sendi boleh terjadi pada bahagian lutut, pinggul, belikat, pinggang dan bahu. Biasanya cara rawatan untuk hilangkan sakit sendi adalah dengan mengambil suntikan pada bahagian sendi yang sakit.

Vitamin untuk Sendi Shaklee terbukti berkesan menghilangkan sakit lutut dan sakit tumit dalam masa 5 hari. Vitamin untuk sakit lutut dan sendi terdiri dari gabungan hebat Advance Joint Health Tablet, Ostematrix dan Omega Guard. Vitamin-vitamin ini telah terbukti secara klinikal membantu untuk hilangkan sakit lutut dan sendi dalam masa 5 hari.

ubat sakit lutut dan sendi


Advance Joint Health Table
  • Mengandungi ekstrak Boswellia yang berfungsi sebagai anti-keradangan. Merupakan bahan utama yang melegakan sakit lutut dan sendi.
  • Membekalkan Glucosamine yang sangat penting untuk kesihatan sendi sekaligus mengatasi sakit lutut dan tumit. Ia meningkatkan kusyen atau pelicin pada sendi dan membantu mengekalkan tulang rawan yang sihat.
  • Turut mengandungi Vitamin C, Zink, Mangan dan Tembaga yang merupakan mineral untuk menyokong keperluan nutrisi harian kita. 
Ostematrix
  • Membekalkan keperluan kalsium dan magnesium kepada tubuh. Menguatkan tulang dan gigi dan memelihara fungsi otot dan saraf.
  • Membantu jauhi risiko osteoporosis, mengatasi masalah kebas-kebas, kekejangan dan meningkatkan fungsi saraf dan pengecutan otot.

Omega Guard 
  • Secara semulajadi bertindak mengurangkan keradangan dan kesakitan sendi.
  • Kajian telah menunjukkan pengambilan asid lemak Omega 3 bersama-sama Glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi dengan lebih baik berbanding dengan mengambil Glukosamina sahaja.
  • Melambatkan degradasi tulang rawan

JOm tengok TestImonial mak saya mengamalkan vitamin untuk sendi shaklee dan telah berjaya mengatasi masalah sakit lutut dan tumitnya~~~~~

Mak saya pun pernah alami sakit-sakit sendi. Pernah mengambil rawatan suntikan pada bahagian lutut dan bergantung pada pil tahan sakit. Bahagian tumit dia sakitnya mencucuk-cucuk terutamanya pada waktu subuh atau sejuk. Bila duduk lama sikit, susahla nak bangun terpaksa berpaut sana-sini..Memang tak aktif dah..Tak tahan tengok mak saya macam tu saya bagi dia cuba vitamin untuk sendi Shaklee  ni...Alhamdulillah, dalam masa 2 minggu mak cakap kurang dah sakit sendinya dan sudah boleh kembali bergerak aktif..sekarang, tak perlu lagi ambil suntikan dan pil tahan sakit...Memang set ni bantu mak saya hilangkan sakit sendinya. Jika dulu bila balik rumah mak, atas kabinet ubatnya penuh dengan macam-macam2 jenis ubat..sekarang dah kabinet dia dah kosong, tinggal ada 4-5 botol je..tu pun semuanya botol vitamin Shaklee. Mak pun selalu cakap, "bagus betul ubat sakit lutut shaklee ni"..

Jom tengok testimoni pengguna2 lain yang telah berjaya menghilangkan sakit lutut dengan vitamin untuk sakit sendi lutut shaklee

vitamin shaklee untuk sakit lutut

vitamin shaklee untuk sakit lutut


Jangan biarkan masalah sakit sendi, sakit lutut dan tumit mengganggu kesejahteraan hidup anda dan orang2 tersayang. Bila tiada masalah sakit sendi, amal ibadah dapat dijalankan dengan lebih lancar..Itu yang paling utama. Jom dapatkan vitamin untuk sakit sendi lutut Shaklee hari ini.

Harga untuk Advance Joint Health (60 biji) ialah RM124
Harga untuk Omega Guard (90 biji) ialah RM136
Harga untuk Ostematrix (120 biji) ialah RM61

Dapatkan vitamin untuk sendi Shaklee dengan klik disini
ORDER: SET KESIHATAN SENDI SHAKLEE

atau produk Shaklee yang lain berserta konsultasi dan cara makan yang betul sila hubungi saya disini

set sendi shaklee

Penghantaran ke seluruh Malaysia via Poslaju atau GDex

*************************
Dapatkan penjimatan untuk setiap produk dengan mendaftar sebagai ahli


No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...