Friday 7 March 2014

# Loya & Muntah # Vitalea

VITALEA BANTU ATASI MASALAH LOYA DAN MUNTAH

Sapa pernah alami masalah sering loya & muntah-muntah? Bukan faktor cirit birit tau tapi contohnya macam sewaktu awal kehamilan, waktu tengahari cuaca panas terik atau tak kira masa, sikit-sikit loya, sikit-sikit nak muntah.. Kalau ada yang alami perkara tersebut maka penyelesaiannya ialah VITALEA! Ia boleh bantu atasi masalah loya dan muntah.

cara hilangkan loya dan muntah


Macam saya, pada waktu cuaca panas terik memang mudah loya dan mesti rasa nak muntah.  Mata pun berpinar je, tak boleh fokus..Tambah-tambah waktu tengah travel..HADOI..buat malu je kan...Jadi kalau nk picnic kat tepi pantai ke atau shopping di Jalan TAR waktu tengahari ke, memang NO NO NO.

Tapi itu dulu la, sebelum saya kenal vitamin Shaklee. Masa hamil anak ke -3, saya amalkan set hamil Shaklee. Masa tu memang nikmat habis sebab takde langsung masalah loya & muntah2. Makan apa pun takde masalah, bau ke, panas ke, memang tak bagi kesan pada saya. Pendek kata, 9 bulan kehamilan yang sangat indah.

Tapi bila dah habih pantang, saya mula mengelat. Skip vitamin tu, skip vitamin ni...maklumlah badan dah rasa sihat, dah slim, kulit pun dah cantik. Tapi selang beberapa bulan kemudian, tu dia...loya pastu muntah sewaktu majlis konvokesyen encik suami..kuang kuang kuang....sib baik tak pitam je..HADOI

Bukan saya je tau..ramai pengguna Shaklee Vitalea lain yang serupa macam saya. Makan Vitalea je, setle terus masalah loya2 tu.. Selain mengatasi loya dan muntah banyak lagi kebaikan Vitalea ni antaranya untuk atasi masalah darah rendah, hb rendah, kurang bertenaga dan penjagaan kesihatan

Anda juga, jika sedang mengalami masalah serupa, jom cuba Vitalea Shaklee ni..
Harga pasaran dia RM88.75 sahaja untuk 120biji..murah tu!!! Sekiranya berminat untuk mendapatkan produk Shaklee berserta konsultasi, jemput hubungi saya

  
atau pm di facebook Jana Hazana

No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana