SUAMI MAKAN COQHEALTH, ISTERI MAKIN SAYANG

Selalunya isteri je yang rajin berusaha baiki diri untuk suami, betul tak? Supaya suami makin sayang, suami senang hati, semakin dihargai..Ada tak suami yang rajin berusaha baiki diri untuk isteri?? ye lah supaya isteri makin sayang, makin rindu..Kalau ada, itu sangat bagus. Isteri pun berhak dapat suami yang berkualiti ye, bukan yang fikir diri sendiri je, bukan yang perlu diasuh dan dimanjakan macam anak. Tak perlu jadi seorang  suami yang sempurna dimata dunia, cukuplah sekadar sempurna dimata isteri.

Sebenarnya ada suami yang cari suplemen supaya badan sihat, tak mudah penat, untuk jantung. Bagus tu, Nora bagi 4 bintang! Bertuah isteri mereka. Biasanya, orang lelaki jarang yang boleh makan banyak jenis vitamin oleh itu saya suggest coqhealth...saya pesan kat diorang, kalu ada apa-apa efek, bagitau saya..kalu takde apa-apa efek pun bagitau saya...

Dalam tempoh lebih kurang sama iaitu 2-3 minggu, mereka bagi feedback yang positif..yang mudah letih, jadi kurang letih..balik kerja boleh layan bawak anak-anak pergi main kat taman permainan. Kurang masalah pancit ketika main futsal..Pastu ada 1 lagi kesan tambahan yang ramai bersetuju; tenaga ketika hubungan intim bersama isteri turut bertahan lama..Hasilnya bukan suami je yang bangga, isteri pun turut gembira. Yang ni takleh la nak cerita detail, tapi secara kesimpulannya; Coqhealth bantu meningkatkan stamina.

coqhealth untuk tenaga


Selain untuk tenaga & stamina, banyak lagi kelebihan coqhealth ni antaranya untuk mencantikkan kulit, untuk tingkatkan kesuburan malah tinggi antioksidan. Nak tau lebih lanjut tentang coqhealth sila klik SINI

Bagi yang sedang mencari-cari suplemen yang sesuai tu, saya cadangkan anda cuba coqhealth..selain dari mengandungi coq10, ia turut mengandungi vitamin E dan ekstrak teh hijau. Insha Allah berbaloi dengan kesan yang diperolehi dan harga yang dibayar. Tambah pula ia diperbuat dari bahan semulajadi, berkesan, dijamin selamat dan halal.

Jika berminat untuk mendapatkan Coqhealth Plus, harga sebotol 30 biji ialah RM124.00

coqhealth untuk tenaga
Klik untuk order

Untuk konsultasi, tip-tip dan nasihat cara makan yang betul atau pertanyaan sila hubungi saya...


No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...