Wednesday 11 March 2015

# Berhenti Merokok # Kanser

Cara mudah berhenti merokok agar dapat cegah kanser

Tahniah buat mereka yang ada keinginan untuk berhenti merokok. Setinggi-tinggi tahniah lagi buat anda yang sedang berusaha untuk berhenti merokok dan giat mencuba pelbagai cara untuk berhenti merokok. Sesungguhnya orang yang berjuang sehabis-habisan untuk meninggalkan perkara yang haram menuju ke arah yang lebih baik umpama sedang berjihad. Saya TABIK anda !

Ada banyak cara yang boleh membantu anda untuk berhenti merokok. Salah satunya adalah dengan mengamalkan suplemen iaitu Vivix Shaklee. Vivix telah terbukti berkesan bantu perokok berhenti merokok dengan mudah dan berkesan. Penangan Vivix telah berjaya membantu ramai hantu-hantu rokok berhenti merokok dengan jayanya dan salah seorang dari mereka ialah abang Uzir. Sebelum ni banyak cara dah yang dia telah cuba berhenti merokok seperti mendapatkan rawatan di klinik kesihatan, guna pelekat nikotin tetapi gagal.

Tapi, bila cuba Vivix, sesuatu telah berubah. Jom tengok apa terjadi setelah dia mencuba Vivix Shaklee. Testimoni vivix berhenti merokok dengan mudah dan berkesan.





Apa itu Vivix

Vivix adalah gabungan resveratrol dan polifenol semulajadi yang diektrak dari buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan iaitu anggur muscadine, lobak ungu, elderberry dan knotweed jepun yang tinggi kandungan fitokimia dan antioksidannya.

Vivix merupakan satu-satunya suplemen semulajadi didunia yang boleh bertindak dari peringkat sel untuk
  • Membaiki dan melindungi sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan pembentukan baru mitokondria
  • Melambatkan pembentukan protin AGE
  • Melindungi dan memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga tahap sellular dan kesejahteraan.

Camana Vivix bertindak dalam membantu anda berhenti merokok dengan mudah dan berkesan?

1. Vivix mengurangkan kesan ketagihan nikotin. Anda akan rasa malas merokok malah ada yang berhenti merokok serta-merta.

2. Kandungan antioksidan yang tinggi.
Merokok menyebabkan pembebasan radikal bebas di dalam tubuh yang akan merangsang pengaktifan sel-sel kanser. Antioksidan berfungsi melawan radikal-radikal bebas tersebut.

3. Vivix membantu membaikpulih sel-sel, sistem dan organ yang rosak akibat penimbunan bahan-bahan kimia berbahaya dan toksik daripada rokok dari peringkat DNA.

4. Vivix menggalakkan pembentukan mitokondria yang menjana tenaga dari tahap sel. Dengan itu, sel-sel perokok yang telah lemah akan diaktifkan semula.

Rokok dah rosakkan tubuh dari peringkat sel, so bila nak baiki balik kerosakan-kerosakan tersebut mesti baiki dari peringkat sel juga. Tapi ingat, VIVIX Shaklee bukanlah ubat atau air jampi tetapi suplemen yang dicipta oleh saintis yang membantu meng'upgrade'kan sistem badan kita. Lama kelamaan bila dah sistem tubuh kita semakin baik, antibodi kita sendiri yang akan melawan radikal-radikal bebas, sel-sel kanser dan kuman yang merebak.

Testimoni Vivix Shaklee dari isteri-isteri yang gembira setelah suami mereka berjaya berhenti merokok.




Merokok bukan sahaja membahayakan kesihatan malah membazirkan duit. Pesanan buat adik-adik yang baru nak berjinak dengan rokok, nak bermula hisap rokok sangat mudah tapi nak berhenti merokok adalah sangat sukar. Sikit pun tak macho, nampak lagi hodoh dan bodoh ada sebab merokok ni umpama 'membazirkan duit untuk membunuh diri sendiri serta orang-orang disekeliling'.

Buat suami yang merokok, ketahuilah bahawa isteri anda pasti lebih suka jika anda tidak merokok. Tiada lagi bau-bauan busuk dan hapak dari mulut dan tubuh suami tercinta.

Jangan bertangguh lagi, hargai setiap saat yang masih ada dan bertindaklah segera untuk berhenti merokok sebelum kanser datang menyerang, sebelum jantung berhenti berdegup.

Harga sebotol Vivix ialah RM475.00

Baca: Khasiat bawang putih untuk tingkatkan kesihatan seksual lelaki

Bagaimana nak dapatkan Vivix Shaklee dan berhenti merokok? Anda boleh order terus dari Shaklee dengan klik pada butang order berikut




Inginkan sesuatu yang lebih menjimatkan malah lebih menguntungkan? 
Promosi Vivix 2016



Saya adalah pengedar Shaklee yang sah. Hubungi saya ditalian berikut dan dapatkan konsultasi serta nasihat cara makan secara eksklusif




No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana