Tuesday 22 March 2016

# Diabetes/Kencing Manis # Testimoni Vivix

Testimoni vivix untuk penyakit kencing manis

Assalamualaikum. Syukur kerana masih diberi peluang untuk menikmati keindahan alam ciptaan Nya bersama insan tersayang. Bila Allah turunkan ujian, tu tanda Dia rindukan kita, rindukan suara kita untuk menyebut nama Nya.

Entri kali ni jana nak kongsi beberapa testimoni vivix untuk penyakit kencing manis. Perkongsian ni mungkin boleh dijadikan panduan bagi tuan-tuan yang sedang berikhtiar mencari jalan untuk mengatasi penyakit kencing manis dengan berkesan.

Apa itu Vivix ?

Vivix adalah suplemen resveratrol dibangunkan oleh saintis-saintis Shaklee melalui penyelidikan saintifik selama beberapa tahun. 4 bahan utama Vivix ialah anggur muscadine, carrot ungu, elderberry dan Knotweed Jepun. Vivix telah terbukti secara klinikal memberi kesan terhadap 4 mekanisme penuaan selular dengan;
  1. Melindungi & memperbaiki kerosakan DNA akibat serangan jutaan radikal-radikal bebas yang berada di persekitaran kita. Contohnya ialah tabiat merokok, pencemaran udara, faktor pemakanan dan stress.
  2. Mengaktifkan pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan sel. Penuaan sel boleh berlaku walaupun umur kita baru 30 tahun. Penuaan sel antaranya disebabkan faktor keturunan, toksin, masalah berat badan berlebihan dan rendah pengambilan antioksidan.
  3. Menggalakkan pembentukan baru mitokondria (penjana tenaga dalam sel) yang penting untuk meningkatkan kecekapan sel.
  4. Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End products) yang boleh mengganggu keutuhan sel dan umur.

Vivix berupaya membantu menangani penyakit-penyakit kronik dari puncanya. 

Salah satu punca penyakit kencing manis adalah organ pankreas tidak berdaya untuk menghasilkan hormon insulin yang cukup untuk keperluan tubuh. Ini menyebabkan gula tak dapat ditukar kepada tenaga sebagaimana yang sepatutnya lalu menimbun dalam darah.

Persoalannya, bagaimana vivix bantu merawat gejala kencing manis? Magis dari air 7 gunung ke?

Tidak...

Jawapannya ialah, Vivix mengandungi resveratrol yang berupaya memulihkan sel-sel badan kita ke tahap yang paling jauh iaitu DNA. Vivix membantu menjana tenaga sel-sel pankreas supaya ia dapat berfungsi semula dengan baik.

Antara lain kandungan Vivix iaitu asid klorogenik bertanggungjawab mengurangkan kencing manis yang dikaitkan dengan pengambilan kopi. Elderberry tinggi antioksidan berkesan terhadap jangkitan kulat, asma termasuklah kencing manis.

Berikut adalah beberapa testimoni vivix untuk penyakit kencing manis dari ribuan yang telah dikongsi dari pengalaman sebenar.

cara merawat kencing manis

mengawal kencing manis dengan berkesan

kencing manis shaklee

shaklee untuk kencing manis

vivix berkesan ke merawat kencing manis

testimoni vivix diabetes

hilangkan kencing manis

merawat kencing manis


Biasanya, ubat diberi berdasarkan bacaan gula. Fungsinya lebih kepada mengawal tahap gula bukan untuk merawat kencing manis dari punca. Bila bacaan gula turun, kita lega. Tapi akhirnya, dos akan tetap meningkat dari telan ubat hingga ke cucuk insulin. Sebab tu kita selalu dengar, ramai pesakit kencing manis terpaksa bergantung pada ubat selama-lamanya.

Berbeza dengan cara Vivix. Vivix membantu mengatasi penyakit kencing manis dari puncanya. Sebab tu ramai dah yang bebas dari terpaksa bergantung pada ubat selamanya. Atas nasihat doktor.

Baca: Manfaat resveratrol untuk mengatasi penyakit darah tinggi
Baca: Testimoni Vivix untuk berhenti merokok dengan mudah dan berkesan

Duit boleh dicari, tapi kesihatan tiada galang ganti. Jadikan Vivix teman baik anda dan nikmati tahap kesihatan yang lebih baik. Jom dapatkan Vivix hari ni.

Harga runcit sebotol Vivix ialah RM475.
Berjimat dengan pembelian 2 botol Vivix (Promosi Vivix 2016)

Untuk order atau maklumat jemput hubungi Jana ditalian berikut. Nasihat cara makan yang berkesan, dan konsultasi akan disertakan secara eksklusif untuk pelanggan-pelanggan jana.

vivix shaklee untuk kencing manis


No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana