Saturday 15 September 2018

# Set Kecantikan Kulit # Skincare YOUTH

5 Bahan Utama Shaklee Youth Skincare yang menjadikan ia sangat hebat

Youth Skincare Shaklee dah tunjuk belang. Makin mendapat perhatian ramai, makin viral dikalangan diva-diva yang sangat pentingkan kecantikan dan awet muda.

Hampir semua yang dah try skincare Youth Shaklee sangat berpuas hati dan kagum dengan hasilnya. Masing-masing bagi feedback positif. Ada yang berubah 180 darjah dari muka breakout jadi cantik berseri.

Jana sendiri pun sangat puas hati dengan Youth Shaklee ni. Selepas 3 bulan try, ternyata perubahan positif dah boleh dirasai. Antara perubahan positif yang jana lalui setelah guna Youth ialah:
  • Rasa berpasir area dahi, hidung dan dagu dan hilang.
  • Tona kulit lebih cerah
  • Kulit lebih moist
  • Jerawat cepat kecut
  • Parut jerawat cepat hilang



Jom semak apakah 5 bahan utama Shaklee Youth skincare ni yang menjadikan ia sangat unik, sangat berkesan dan sangat hebat.

1. Muscadine Grape


bahan youth shaklee


Bukan setakat ada dalam Vivix malah turut ada dalam Youth. Muscadine Grape menggandungi polifenol yang berfungsi melindungi dan baiki sel DNA kulit.

Dalam masa yang sama ia bersifat tinggi antioksidan berfungsi menghalang kerosakan kolagen dan elastin kulit.

Kita tau, vitamin C dan vitamin E adalah terbaik untuk kulit cantik. Vitamin C beri perlindungan lebih kurang 30%, vitamin E beri perlindungan 60% manakala polifenol resveratrol beri perlindungan 90%.

Jadi, mana yang terbaik untuk kulit cantik dan awet muda?



2. Lotus Japonicus



bahan utama youth shaklee


Aktifkan protin Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih banyak kolagen, elastin dan fibrilin.

Youth Complex dihasilkan bersama Lotus Japonicus dan Schisandra Chinasis Fruit Extract yang beri lebih banyak nutrien serta tenaga kepada kulit wajah secara berstruktur.




3. Apple Stem Cell Extract


bahan dalam youth shaklee


Kajian telah membuktikan, apple stem cell ekstrak mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda.

Mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit kelihatan lebih berseri dan lebih lembut berpanjangan.



4. Schisandra Chinensis Fruit Extract



bahan dalam Youth skincare shaklee


Telah digunakan secara tradisional di Jepun, China dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan kulit. Ia sangat bagus untuk masalah jerawat batu dan sesuai untuk semua jenis kulit.

Ia menyokong struktur kulit awet muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan tinggi antioksidan.



5. Vital Repair Complex


Nutrien tinggi antioksidan dan vitamin-vitamin penting untuk halang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel-sel sihat.


bahan dalam youth skincare shaklee




Info Youth

Sebelum Youth mula dipasarkan, Shaklee mengambil masa 8 tahun untuk R&D. Shaklee turut mengadakan kajian klinikal keatas 100 orang wanita.

100 orang wanita tersebut terdiri dari 50 orang berketuruan kaukasian, 50 orang berketuruan asia. Sebelum mereka mula guna set Youth, mereka diuji guna index usia kulit yang mengukur saiz pori, tekstur kulit, tahap kekenduran, tona kulit dan 10 tanda penuaan..

Setelah 12 minggu mereka menggunakan Youth Starter Set, kulit mereka diuji lagi guna index usia kulit hasilnya 100 wanita tersebut mendapati kulit mereka 10 tahun lebih muda.


Kebanyakan titik-titik tersebut beralih ke garisan bawah


Ciri-ciri Youth

  • Beyond organic
  • Bebas dari 1,500 jenis bahan kimia terlarang yang sering digunakan dalam bahan kosmetik dan skincare. Antaranya hidrokuinon yang biasa digunakan dalam produk pemutih kulit. Paraben yang biasa digunakan sebagai pengawet.
  • 100% berasaskan tumbuhan
  • Hipoalergenik
  • Non-comedogenic (tak menyumbat liang pori)
  • Diuji oleh pakar kulit
  • Diuji oleh pakar mata
  • Dihasilkan secara klinikal oleh pakar kulit bertaraf dunia


Untuk dapatkan set penjagaan kulit Youth Shaklee ni, boleh hubungi Jana ditalian berikut. atau untuk dapatkan segera direct dari Shaklee, sila klik pada butang order berikut





Order

===========================
Hubungi

Hazana Binti Hamzah (sid 908814)


Facebook : Jana Hazana
Instagram : Jana_Hazana

===========================



No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana