Tuesday 7 January 2020

# Tekanan Darah Tinggi # Testimoni Vivix

Vivix Shaklee Berkesan ke? Ini Luahan Hati Yang Jujur

Assalamualaikum.

Vivix elok ke untuk mereka yang ada tekanan darah tinggi?

Artikel kali ni adalah perkongsian dari Tuan Sanusi yang mencuba Vivix untuk bantu mengurangkan simptom-simptom tekanan darah tinggi nya.

Untuk maklumat tambahan, walaupun mengambil Vivix Tuan Sanusi tidak meninggalkan ubat-ubatan doktor dan tetap memenuhi temujanji rawatan hospital.

Vivix impian ku


Pada akhir tahun 2016 saya mula mendapat tekanan darah tinggi (Hypertension). Pada masa itu saya berjalan ke bilik dapur, ketika di ruang tamu saya hampir pitam mujur sempat berpaut di bangku, Saya tidak tahu apa-apa simptom tekanan darah tinggi. Dengan tanda tanya saya pergi ke hospital untuk memeriksa tekanan darah dalam seminggu dan akhirnya doktor mengesahkan bahawa saya mempunyai tekanan darah tinggi dan terpaksa mengambil ubat dari hospital untuk sepanjang hayat. Ia sedih tetapi kehidupan mesti realistik.

Kerana saya ingin tahu punca tekanan darah tinggi saya membaca Google dengan sangat tekun. Kesimpulannya ialah kebanyakan orang di dunia mati akibat serangan jantung. Penyebabnya adalah hipertensi yang tidak terkawal.

Seperti yang kita tahu selama beratus-ratus tahun banyak orang telah mengamalkan tip tradisional untuk menurunkan tekanan darah, saya telah mencuba petua-petua ini untuk penyembuhan tetapi kandungan keselamatan herba tidak mempunyai ujian klinikal tertentu yang selamat digunakan. Mengamalkan tips jangka panjang pastinya akan mempunyai kesan sampingan yang berbahaya pada hati dan buah pinggang.

September 2017 Saya membaca artikel yang ditulis oleh Puan Jana Hazana mengenai 10 Makanan Menghindari Hipertensi dan penyakit jantung. Dengan seni lukisan arteri tersumbat oleh pertumbuhan plak (aterosklerosis) sejak remaja, otak saya sangat mudah memahami tulisan pendek dan ringkas Jana.

Kerana artikel itu adalah jawapan yang saya ingin cari selama berbulan-bulan.

Jana menulis bertahun-tahun penyelidikan oleh saintis Vivix Shaklee akhirnya memperkenalkan antioksidan polyphenols (ubat tekanan darah tinggi) bercampur dengan resveratol (suplemen anti-penuaan) sehingga 10 kali ganda lebih kuat daripada jenama lain.

Untuk melindungi keselamatan pengguna, PATENT (hak cipta exulisef) diberikan kepada Vivix oleh Shaklee Genius. Sudah tentu, supremacists Vivix lulus ujian klinikal dalam erti kata bahawa produk adalah yang paling selamat, mengikut peraturan. Atas sebab ini saya percaya pada Vivix.

Saya adalah kontraktor kecil berpendapatan rendah tetapi setahun kemudian dengan kerja keras dan kesabaran pada 16 Oktober 2018 Vivix berada di tangan saya. Dengan mengambil setengah sudu teh Vivix selama tiga bulan tubuh saya menjalani banyak perubahan seperti berkeringat malam, sakit lengan kiri, sakit dada kiri, dan penglihatan kabur semuanya sembuh. Semasa berada di pasar raya, kebanyakan pekerja di sana memanggil saya abang. Perkara yang pelik ialah saya berumur 49 tahun. Kebimbangan mengenai hipertensi bertambah apabila tekanan darah tidak berubah tetapi satu minggu selepas menghentikan Vivix pada 7 Februari, 2019 tekanan darah turun dari 163/99 (Julai 2018) hingga 128/70 (Mac 2019). Terima kasih Vivix.

Bagi badan panas pada waktu malam pada hari ketiga saya mengambil 1/2 sudu teh Vivix yang bermaksud suhu badan kembali normal. Dengan pengalaman ini, saya mengakui bahawa Vivix adalah yang terbaik dan saya tidak mudah dipengaruhi oleh kempen hebat dari jenama lain. Vivix terkenal tetap di hati.

Dr. David Andrew Sinclair adalah salah seorang pengasas dan pencipta molekul Polifinol yang dipanggil "Vivix". Kelebihan molekul ini ialah mereka dapat mencegah penyakit jantung, strok, dan kanser. Walaupun Vivix dicipta oleh orang bukan Islam, ia diakui secara sah oleh American Islamic Service (ISA) di Amerika Syarikat.

Pada masa yang sama membaca rukyah boleh menjadi rawatan rohani cara Islam, latihan senaman menguatkan otot jantung anda, mengubah diet anda, makan pil dari hospital dan jangan lupa berdoa kepada Allah untuk keselamatan jika kita mengambil Vivix Shaklee.

Semasa menyimpan wang untuk membeli Vivix buat kali kedua saya juga perlu mengamalkan tip seperti minum rebusan air jagung, jus bawang putih dan sebagainya. Sekiranya Tuhan memberikan saya rezeki, saya tidak akan kehilangan Vivix. Jangan risau bahawa pelaburan dalam Vivix adalah menguntungkan dalam jangka panjang dan berbaloi. Kerana kesihatan yang baik kita boleh bekerja untuk membuat lebih banyak wang. Tidak benar bahawa wang kita akan terbang ke negara-negara asing tetapi kerajaan masih memperoleh pendapatan tertinggi melalui cukai ke atas barang-barang yang diimport, tetapi kami menikmati produk berkualiti tinggi di dunia. Saya harap saya dapat membeli Vivix sepanjang hidup saya. Amen .... Saya akan sentiasa bersama Vivix.

Artikel Tarikh 5 Mei 2019
Disunting 2 November 2019


Jelas disini Tuan Sanusi bukan mengambil Vivix secara rambang. Beliau dah kaji dan fikir terlebih dulu secara detail akan kelebihan Vivix.

Vivix merupakan minuman dari ekstrak buah-buahan dan herba semulajadi melangkaui organik yang sangat tinggi kandungan polifenol resveratrol serta bersifat sangat tinggi antioksidan.

4 bahan utama Vivix iaitu:

1. Anggur Muscadine
2. Lobak ungu
3. Elderberi Eropah
4. Herba Knotweed Jepun


Maklumat Lanjut Hubungi

==============================

Hazana Hamzah (sid 908814)

===============================


No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana