Thursday 21 August 2014

# COQHealth Plus # Migrain

HILANGKAN MIGRAIN DENGAN COQHEALTH SHAKLEE

Coqhealth ni banyak kelebihannya. Selain dari bantu tingkatkan tenaga, kesuburan dan cantikkan kulit ia boleh bantu hilangkan masalah migrain dan sakit kepala juga tau. Jadi, jika anda sekarang sedang mengalami masalah sering diserang migrain dan sakit kepala, cubalah Coqhealth dan ia akan hilangkan migrain dengan berkesan. Kesan sampingan? selain dari hilangkan migrain anda akan lebih bertenaga, kulit anda juga boleh jadi lebih cantik!

Bagaimana? Kajian telah menunjukkan salah satu punca migrain adalah disebabkan kekurangan tenaga dalam sel-sel. Coq10 berfungsi sebagai penjana tenaga dalam sel. Dengan menambahkan elemen coq10, maka tenaga dalam sel-sel turut bertambah. Dengan itu ia dapat hilangkan masalah migrain dengan berkesan.

shaklee coqhealth

Ini kerana Coqhealth membekalkan coq10 yang sangat penting untuk kesihatan jantung, kesuburan dan kecantikan. Selain itu, ia turut mengandungi vitamin E dan ekstrak teh hijau yang meningkatkan lagi tahap antioksidannya. Perbezaan coq10 dari Coqhealth Shaklee berbanding coq10 dari produk lain ialah ianya tulen dan semulajadi dan sama dengan coq10 yang dihasilkan oleh badan.

Berbanding dengan mengamalkan pengambilan pil tahan sakit yang bersifat sementara dan mempunyai kesan sampingan yang tidak baik, coq10 dari Coqhealth dapat hilankgan migrain dan mencegah serangan migrain dari berulang dan tidak mempunyai kesan sampingan yang buruk. Jadi ia boleh membantu anda untuk hilangkan migrain sepenuhnya. Ia juga turut membawa kebaikan untuk kesihatan jantung.

Ye lah, penjana tenaga sel ni kan amat penting untuk organ-organ yang memerlukan banyak tenaga seperti jantung, otak, buah pinggang malah termasuk organ seksual lelaki yea...Bila dah cuba nanti jangan terkejut pula tau!

Kebaikan Coqhealth Shaklee untuk kesihatan menyeluruh
Suami makan Coqhealth, isteri makin sayang

Sekiranya anda sering mengalam migrain dan sakit kepala, jangan tunggu lagi. Hilangkan migrain dengan COQHealth hari ini dan selain itu ia juga akan membantu anda menjana kesihatan yang lebih baik.

Untuk maklumat lanjut atau order sila hubungi saya disini yang sentiasa bersedia membantu anda. Saya adalah pengedar Shaklee Gombak.

hilangkan sakit kepala


COD area; Taman Melati, Gombak, Selayang, Sentul
Penghantaran ke seluruh Malaysia via POSLAJU & GDEX




No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana