AKTIVITI HUJUNG MINGGU: SESI 3R BERSAMA MASTER

Belajarlah selagi ada nyawa. Jangan sesekali berhenti nanti rugi. Pergi belajar bukan rugi apa pun, lagi dapat ilmu dan pengalaman berharga.
Dapat jumpa kawan-kawan baru..
Dapat belajar serap ilmu secara live dari insan-insan hebat yang telah berjaya..

Dalam Shaklee, kami dilatih untuk berkongsi..
Kongsi kebaikan, kongsi kegembiraan, kongsi pengalaman..
Dengan harapan setiap perkongsian akan membawa kebaikan pada setiap orang..

"The more you share with others, 
the more valuable your share will become..
Do unto others as you would have them do unto you.."
Dr. Forrest C. Shaklee




Inilah aktiviti hujung minggu baru ni. Saja nak lepaskan diri dari tugas harian dirumah. Biar abahnya pula yang jaga si kembar. Sekali-sekala apa salahnya best jugak dapat jumpa kawan-kawan..

Seronok betul seminar ni sebab tak sempat nak bosan pun. Banyak betul aktiviti fizikal. Siap ada main baling-baling bola..hehe..Saya pun dapat juga peluang baling bola tu, pastu apalagi dapat hadiah le..tu yang best. Nampak je macam main-main tapi penuh dengan maksud tersirat dan tersurat.




No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...