Sunday 7 September 2014

# Collagen Powder # Jerawat

TESTIMONI COLLAGEN DAN VITAMIN C SR UNTUK HILANGKAN JERAWAT DAN KULIT LEBIH CANTIK BERSERI-SERI

Kalau bab nak kulit cantik, memang collagen tak dapat dinafikan lagi keberkesannya. Ia sangat berkesan bukan sahaja untuk masalah liang pori malah untuk masalah-masalah lain juga seperti jerawat, parut, tona kulit wajah tak sekata. Saya tau, ramai diluar sana yang sedang 'berusaha keras' untuk mendapatkan kulit yang cantik dan awet muda sebab tu saya pun 'berusaha keras' memberi panduan supaya dapat membantu anda semua mendapatkan yang terbaik.

So, bila ada yang tanya saya apakah produk paling best untuk kulit cantik? Saya mesti akan suggest Shaklee Collagen Powder ni..Buat yang ke beberapa kali, ni saya nak kongsi review dari pengguna collagen yang telah berjaya hilangkan jerawat malah dapat kulit yang lebih cantik berseri-seri. Pengguna yang berbeza, kisah yang berbeza tapi hasil yang sama 


testinomi collagen shaklee


testimoni collagen shaklee


Lagi testimoni?



Mengapa collagen shaklee sangat istimewa?

Collagen Shaklee diperbuat dari sisik ikan merah yang berasal laut dalam. Ia sangat lasak dan boleh mengekalkan kelembapan yang tinggi. Ia mampu menahan air yang banyak. Sebab tu bila makan collagen kulit akan jadi lembap dan lembut.. 

Ia mempunyai jisim molekul yang sangat rendah iaitu hanya 1,000 dalton iaitu bersamaan saiz 3 asid amino..Dengan jisim yang serendah ini, ia dapat diserap oleh usus dengan sangat mudah tanpa perlu melalui proses-proses penghadaman..Sebab tu kesannya sangat cepat..

Lagi, ikan merah ni hidup di laut dengan kedalaman 5,000m yang menjadikan ia bebas dari pencemaran.

Collagen Shaklee bukan sekadar kolagen semata-mata, ia turut diperkayakan dengan bahan-bahan lain iaitu;
  • Ekstrak biji Camelia Japonica untuk penghidratan
  • Ekstrak Pfaffia yang digunakan secara tradisional untuk rawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, tingkatkan prestasi dan tenaga
  • Vitamin C untuk galakkan penghasilan kolagen dan menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit
  • Vitamin B2 & B6 yang bergabung dengan karbohidrat, lemak dan metabolisme protin untuk bekalkan tenaga yang penting dalam proses pengeluaran kolagen dalam sel-sel tubuh.
  • Asid hialuronik yang berfungsi merangsang penghasilan kolagen dalam kulit
Mengapa vitamin C SR sangat istimewa?

Dengan memakan sebiji vitamin C SR yang direka oleh Shaklee ini adalah sama dengan memakan 7.5 biji oren termasuk kulitnya. Ada tak sesiapa yang mampu makan 7.5 biji oren sekali dengan kulitnya setiap hari? Teknologi Sustained Release nya bermaksud, dalam setiap 1 jam 1.5 vitamin C akan dibebaskan kedalam tubuh kita..

Lagi, ia turut diperkayakan dengan bioflanovoid yang berfungsi untuk tingkatkan lagi keberkesanan vitamin C dalam tubuh kita..Selain itu ia turut berfungsi melegakan keradangan, menentang jangkitan bakteria dan radikal bebas. 

Klik sini untuk maklumat mengenai promosi collagen


Untuk mendapatkan collagen dan vitamin C SR ni, anda boleh order melalui saya dengan menghubungi saya disini



COD area Gombak, Taman Melati dan Sentul
Penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia via POSLAJU & GDEX



**************************
Dapatkan penjimatan harga untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli






No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana