Monday 3 November 2014

# Garlic Complex # Jantung

Khasiat Bawang Putih untuk Kesihatan Seksual Lelaki

Percaya kah anda khasiat bawang putih untuk kesihatan seksual lelaki? Jangan tak percaya ye, ini adalah realiti. Lelaki-lelaki dari zaman dahulu kala mengamalkan makan bawang putih mentah untuk menyembuhkan dan menjaga kesihatan seksual mereka dari segi stamina. Maklum la, itu kan lambang lelaki sejati..

So bagi tuan ada masalah berkaitan, sila jangan pandang sebelah mata akan kehebatan khasiat bawang putih untuk kesihatan seksual lelaki. Para isteri jika inginkan suami yang berstamina tinggi dan mampu bertahan lebih lama ketika melakukan hubungan intim, sila pastikan suami puan makan bawang putih setiap hari!


kesihatan seksual lelaki


Bawang putih menstabilkan dan meningkatkan aliran darah ke organ-organ penting terutamanya penis. Dengan aliran darah yang mencukupi, menjadikan ia dapat berfungsi dengan baik. Bawang putih juga meningkatkan libido atau dengan kata lain keinginan untuk melakukan hubungan intim.

Kajian pada tahun 2007 oleh Universiti Alabama di Birmingham menunjukkan, bawang putih menghasilkan sejenis kompoun yang dikenali sebagai hidrogen sulfida yang bertindakbalas dengan sel-sel darah merah. Tindakbalas antara hidrogen sulfida dan sel-sel darah merah ini menyebabkan pembuluh darah menjadi relaks.

Selain dari menstabilkan aliran darah ke penis, pembuluh darah yang relaks merupakan langkah pertama dalam menurunkan tekanan darah tinggi dan meningkatkan kesihatan jantung. Menurut penemuan oleh John Elrod dan David Lefer, phD dari Albert Einstein College of Medicine, Hidrogen Sulfida mencegah kerosakan sel-sel dan tisu jantung yang biasanya terjadi dikalangan pesakit jantung.

Jika tuan merupakan seorang lelaki yang sangat mementingkan kesihatan seksual dan kesihatan menyeluruh, sila jadikan bawang putih mentah sebagai tambahan dalam menu harian anda.


kesihatan seksual lelaki


Bawang putih juga penting untuk kesihatan prostat dengan mencegah kanser prostat, mengecilkan saiz prostat dan melawaskan kencing. Oleh itu, untuk kesihatan menyeluruh mesti ingat untuk makan bawang putih mentah ye....

Bawang putih adalah perkara WAJIB ada dalam dapur rumah saya. Anda bagaimana?

Jika tuan bermasalah untuk makan bawang putih mentah sebab tak sukakan rasa dan baunya atau malas nak buang kulit jangan jadikan ia alasan untuk mengabaikan pengambilan bawang putih untuk kesihatan seksual lelaki dan juga kesihatan menyeluruh. Tak perlu susah-susah, Shaklee Garlic Complex boleh membantu tuan.

Kelebihan Garlic Complex Shaklee
  • Diperbuat dari bawang putih premium yang ditanam secara organik dan bebas dari peracun perosak dan baja kimia.
  • Dihasilkan secara eksklusif dalam suhu bilik untuk menjamin 100% alisin aktif.
  • Dwi-teknologi digunakan untuk mengawal bau bawang putih.
  • 2 tablet membekalkan 1,000mg ekstrak bawang putih tulen yang menyamai 2 ulas bawang putih segar.

kesihatan seksual lelaki


Jangan biarkan masalah kesihatan seksual mengganggu keharmonian rumah tangga tuan. Nikmati khasiat bawang putih untuk kesihatan seksual hari ni dan dalam masa yang sama mencegah penyakit jantung, strok akibat tekanan darah tinggi dan masalah prostat.

Baca: Bahaya Vitamin E dan Alfalfa untuk suami isteri
Baca: Tak sabar nak jadi ayah? Tingkatkan kesuburan lelaki dengan COQHealth



Harga sebotol Garlic Complex hanya RM59.63.
Sebotol mengandungi 60 biji tablet.

Bagaimana nak dapatkan Garlic Complex?
Tuan boleh order segera secara online terus dari Shaklee dengan klik pada butang order berikut.


Pembayaran melalui kad debit/kredit.
Caj pos akan dikira.
Penghantaran dalam masa 1-5 hari bekerja.


Selain Garlic Complex, Vivix juga sangat bagus untuk tingkatkan kelestarian tenaga seksual lelaki. Vivix ialah suplemen resveratrol yang bersifat sangat tinggi antioksidan yang sangat bagus untuk menguatkan organ utama tubuh iaitu jantung.

Jantung yang sihat dan kuat dapat memastikan aliran darah yang optimum seterusnya membawa oksigen ke seluruh tubuh dengan secukupnya.

Vivix berupaya membaiki sel ke tahap yang paling jauh iaitu DNA. Vivix menjana pembinaan mitokondria iaitu penjana tenaga dalam sel. Kesannya, tubuh badan lebih bertenaga.

Jantung yang kuat, aliran darah yang lancar dan badan sihat bertenaga adalah kunci utama ketahanan lelaki.

tambah tenaga seksual lelaki


Harga sebotol Vivix ialah RM475 (150ml)
Jimat dengan promosi Vivix Twin Pack

Baca: Testimoni Vivix untuk berhenti merokok
Baca: Testimoni Vivix untuk kencing manis

Untuk order Vivix terus dari Shaklee, sila klik pada butang Shaklee Esell berikut (pembayaran melalui kad kredit dan debit). Harga belum termasuk postage dan GST.

tenaga seksual lelaki



Untuk order atau maklumat mengenai Garlic Complex atau Vivix jemput hubungi saya ditalian berikut. Setiap pembelian akan disertakan nasihat cara makan yang berkesan.




2 comments:

  1. Banyak rupanya khasiat bawang putih ni..selalunya guna untuk batuk anak je..

    ReplyDelete
  2. bawang putih memang bagus..tapi klu nak amalkan makan mentah2 atau bykkn dlm masakkan mmg x lah..pada yg nak khasiat bawang putih tp xleh telan mentah2..boleh try supplement Garlic Complex. Ayah sy mkn hampir sebulan..tekanan drah tinggi turun 125 drpd 170. Sebelum ni hari2 telan ubat hospital. Skrg selang 2 hari bru amik. Semoga dpt mmbantu :)

    Mari la singgah di blog saya dan baca pos khasiat dan manfaat bawang putih hasil dari tulisan saya ini.

    ReplyDelete

Follow Instragram Jana_Hazana