Friday 14 November 2014

# Advance Joint Health Tablet # Ostematrix

Ubat sakit lutut yang berkesan mengawal sakit sendi tanpa steroid atau unsur dadah

Sedang mencari ubat sakit lutut yang paling berkesan untuk hilangkan sakit sendi atau secara spesifiknya sakit lutut? Sudah tentulah vitamin set sendi Shaklee yang boleh membantu mengawal sakit sendi lutut tanpa penggunaan steroid dan dadah. Seperti yang kita tau kebanyakan ubat sakit lutut biasanya mengandungi steroid atau unsur dadah. Ia memang berkesan menghilangkan sakit lutut dan sendi-sendi lain kerana ia akan memberi isyarat kepada otak untuk melalikan kesakitan buat sementara waktu. Bila keberkesanan ubat tu dah habis maka sakit pun datang semula. Namun ia tidak merawat sakit sendi dari puncanya dengan cara semulajadi. Sebab tu kebanyakan pengguna yang guna ubat sakit lutut lain yang ada dipasaran akan jadi terlalu bergantung pada ubat-ubatan tersebut.



Berbeza dengan set sendi shaklee ia berkesan mengawal sakit sendi tanpa steroid atau unsur dadah. Hanya menggunakan bahan-bahan semulajadi set sendi Shaklee membantu mencegah dan mengawal gejala sakit sendi dari puncanya.

Osteoarthritis

Sakit sendi osteoartritis berpunca dari kerosakan tulang rawan yang melindungi setiap hujung tulang dan berfungsi sebagai kusyen yang mencegah geseran antara tulang yang bersambung contohnya seperti bahagian lutut, tumit, pinggul dan banyak lagi. Kerosakan tulang rawan biasanya berpunca dari faktor usia, penggunaan yang berlebihan seperti dikalangan atlit dan mereka yang melakukan kerja-kerja berat dan juga faktor berat badan yang berlebihan. Tulang rawan yang haus atau musnah itulah yang menyebabkan tulang bergeser lalu menyebabkan terjadinya keradangan. Keadaan ini dikenali sebagai Osteoarthritis.

Set vitamin Shaklee yang sesuai dan berkesan untuk mengawal sakit sendi osteoarthritis ialah

vitamin untuk hilangkan sakit lutut

Advance Joint Health Tablet
● Mengandungi Glukosamine semulajadi yang diekstrak dari jagung yang penting untuk membina tulang rawan dan bendalir sinovial. Glukosamine juga membekalkan kusyen antara sendi.

● 100% bebas Chondroitin yang boleh menyekat penyerapan Glukosamine yang optimum.

● Mengandungi vitamin c yang penting dalam sintesis kolagen

● Didapati dalam kajian klinikal, rumusan AJHT berkesan dalam 5 hari

Ostematrix
● Membekalkan kalsium untuk menguatkan tulang, mengatasi sakit sendi, kebas-kebas dan kekejangan

● Turut mengandungi magnesium dan vitamin D yang menggalakkan komposisi tulang dan tulang rawan, sistem saraf, halang endapan kalsium dan tingkatkan penyerapan kalsium.


Rheumatoid Arthritis

Ada juga sakit sendi yang berpunca dari penyakit auto-imun. Ia berlaku dimana sistem imun yang sepatutnya menyerang unsur-unsur luar seperti bakteria dan virus sebaliknya menyerang tisu-tisu tubuh sendiri terutamanya dibahagian sendi. Ini menyebabkan pembengkakan dan keradangan yang serius terhadap sendi seperti jari, tangan dan kaki. Ia biasanya berlaku secara simetri iaitu pada kedua-dua belah sendi tubuh. Keadaan begini dikenali sebagai rheumatoid arthritis.

Vitamin Shaklee yang sesuai untuk menjaga kesihatan sendi ialah Vivix dan Advance Joint Health Tablet


Vivix

● Menyokong kesihatan sendi
● Menjaga kesihatan otak dan jantung
● Memberi perlindungan antioksidan
● Menggalakan biogenesis mitokondria
● Melambatkan pembentukan protin AGE
● Mengandungi anthocyanin dari elderberry yang memberi kesan anti-radang
● Meningkatkan tenaga sellular


Yang paling penting kesemua vitamin-vitamin untuk sakit lutut dan sendi ini tidak mengandungi unsur steroid atau unsur dadah. Hanya dengan rumusan dari bahan-bahan semulajadi dan organik ia membantu mengawal dan mencegah sakit sendi dari puncanya seterusnya menghilangkan gejala-gejala masalah sendi.

Berikan kebebasan terhadap diri anda dengan mengatasi masalah sakit lutut dan sendi sekarang.

Bagaimana nak dapatkan vitamin Shaklee untuk bantu atasi sakit lutut dan menjaga kesihatan sendi? Anda boleh mendapatkannya dari saya dengan menghubungi talian berikut



No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana