Tuesday 1 September 2015

# Collagen Powder # Eye-bag/mata sembap

Cara berkesan untuk hilangkan eye bag tanpa perlu pembedahan kosmetik

Jana sendiri pun ada masalah eye bag ni jadi sering tercari-cari macamana nak hilangkan eye bag dan lingkaran gelap bawah mata dengan cepat. Boleh kurangkan pun dah kira ok. Kalu hilang terus masalah eye bag ni lagi bagus ! Bukan apa, masalah eye bag ni boleh buatkan wajah kelihatan lesu dan lebih berusia. Jadi bagi yang ada event seperti majlis kahwin, atau temuduga penting pasti nak tampil sebaliknya kan?

OK, jom tengok cara berkesan untuk hilangkan eye bag tanpa perlu pembedahan kosmetik yang boleh menelan belanja yang besar.

hilangkan eye bag


Percaya lah, satu-satunya cara untuk menghilangkan eye bag atau mata sembap buat selama-lamanya ialah dengan cara pembedahan kosmetik. Ini kerana eye bag muncul akibat dari lemak yang terkumpul di bawah kulit di sekitar soket mata. Melalui pembedahan kosmetik, lemak-lemak tersebut akan dibuang dan tiada lagi bonjolan kecil yang muncul. Ada juga yang muncul akibat alergi atau terlebih garam.

Bila usia makin meningkat, struktur kulit yang makin longgar dan lemah menyebabkan eye bag makin ketara. Selain faktor penuaan, aktiviti merokok dan stress juga boleh menyebabkan kulit kendur.


cara hilangkan eye bag


Tapi jangan risau, ada cara yang boleh atasi masalah eye bag tanpa perlu buat pembedahan kosmetik. Yang pasti lebih mudah dan kurang berisiko. Please take note! Cara ni takkan buatkan masalah eye bag tu terus hilang dalam masa 2 hari tetapi ia berkesan bantu hilangkan eye bag dari nampak terlalu ketara jika ambil secara konsisten untuk beberapa tempoh. Jana taknak tabur janji2 manis bulan dan bintang ye. Nanti overclaim katanya pulak.

Tip untuk kurangkan eye bag ialah pastikan kita sentiasa cukup tidur dan segar. Letak hirisan timun, belakang sudu yang disejukkan atau uncang teh pada mata untuk beberapa minit dan kurangkan makan makanan tinggi garam.

Perkara yang paling utama untuk kurangkan kesan eye bag ialah kulit mesti sentiasa tegang dan anjal. Struktur kulit yang kuat, tegang dan anjal akan menahan lemak-lemak di sekitar soket dan halangnya dari menggelebeh keluar.

Jadi, untuk dapatkan kulit yang sentiasa tegang dan anjal kita mesti pastikan bekalan kolagen dalam tubuh sentiasa mencukupi. Tapi malangnya tubuh mula berhenti menghasilkan kolagen secara semulajadi pada usia 25 tahun.

Mana nak dapat kolagen yang benar-benar kolagen dan pastikan kita dapat bekalan kolagen yang mencukupi?

Produk kolagen terbaik yang jana tau sangat berkesan dan dijamin halal ialah Shaklee Collagen Powder. Shaklee Collagen Powder ni diperbuat dari sisik ikan merah dari laut dalam yang diperkaya dengan vitamin c, herba-herba dan turut dilengkapi dengan hyaluronic asid. Nak tau lebih lanjut pasal Shaklee Collagen Powder DATANG SINI

cara hilangkan eye bag



Oleh kerana jana sendiri pun memang ada masalah eye bag, macam-macam dah jana try untuk hilangkan eye bag ni. Biasanya pakai produk yang tempek je tapi takde apa pun.

Ada sekali tu suami jana tegur, eh eh dah tak nampak eye bag? Masa tu jana terperasan jugak bila tengok kat cermin, eye bag kurang ketara. Fikir punya fikir rupanya masa tu jana tengah consume Shaklee Collagen Powder.

Lagi testimoni mereka yang dah berjaya hilangkan masalah eye bag dengan Shaklee Collagen Powder

cara hilangkan eye bag

cara hilangkan eye bag

cara hilangkan eye bag

cara hilangkan eye bag

cara hilangkan eye bag


Lagi koleksi testimoni Shaklee Collagen Powder untuk kesan awet muda dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.

Jika masalah eye bag sedang mengganggu penampilan anda jangan tunggu-tunggu lagi. Jangan biarkan wajah kita kelihatan lesu, tidak bermaya dan nampak tua dengan adanya eye bag. Jom dapatkan Shaklee Collagen Powder dan hilangkan eye bag sekarang juga. Jom tampil lebih segar, ceria dan awet muda tanpa masalah eye bag.

Disarankan pengambilan selama 8 minggu berturut-turut untuk kesan optimum.

Order Shaklee Collagen Powder dan dapatkan nasihat cara makan dan konsultasi dengan hubungi jana ditalian berikut

cara hilangkan eye bag



No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana