COLLAGEN POWDER: RAMBUT BOTAK KEMBALI TUMBUH

Botak biasanya kita anggap sebagai fesyen. Tapi bila ia mencacatkan pandangan, mana nak dianggap fesyen lagi kan? Tambah-tambah dikalangan wanita. Maksud saya disini bukan botak keseluruhan tapi botak pada sesetengah tempat sahaja. Saya sendiri pun pernah alami situasi begini dekat bahagian depan belahan rambut. Jarang, nipis macam nak botak..bila tengok cermin dari jauh memang nampak botak!

Kawasan rambut yang jarang, nipis dan macam botak tu makin lama makin luas tau. Saya dapat bayangkan suatu hari nanti rambut saya kemungkinan akan jadi macam ni..Mujur saya cuba Shaklee Collagen Powder, rambut kembali tumbuh dengan sihat dan lebat.

collagen powder rambut botak kembali tumbuh
Gambar hiasan

Masa tu saya baru makan beberapa sachet, belum habis sekotak pun lagi..bila tengok dicermin nampak berceracak anak rambut baru tumbuh dikawasan yang bermasalah tu..Memang pantas! Rambut-rambut tu pulak banyak, nampak sihat & tebal..tak macam dulu jarang, nipis & halus je..

Saiz molekul Collagen Powder tu sendiri yang sangat halus sebab tu cepat je ia berkesan. Sekarang, kawasan yang botak dulu sudah 100% dipenuhi rambut macam bahagian-bahagian lain..bila tengok dalam cermin tak nampak dah kesan botak tu. Nampak jauh lebih muda dan pretty..Of coz la I suka!

Pendek kata Shaklee Collagen Powder ni memang untuk kecantikan menyeluruh & awet muda. Ia bukan sahaja bantu untuk kecilkan liang pori, pudarkan jeragat dan anjalkan kulit je tapi bagus untuk rambut sihat & lebat juga. 


atasi masalah rambut botak

Harga sekotak Collagen Powder (15 sachet) ialah RM298.00

Berminat nak dapatkan Collagen Powder supaya rambut botak kembali tumbuh dengan sihat dan cantik.?Anda boleh dapatkan dari saya. Cara makan dan konsultasi turut disediakan secara percuma. Saya adalah pengedar Shaklee yang sah dan profesional. Jemput hubungi saya ditalian berikut.

atasi rambut botak


****************************
Dapatkan lebih penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli



No comments:

Post a Comment

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...