Tuesday 1 April 2014

# Ostematrix

OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUM

Istimewanya kalsium dari Shaklee ialah ia memastikan kadar penyerapan sebanyak 99% dan menghalang endapan sesetengah mineral. Ostematrix adalah bukan sekadar kalsium, ia turut dilengkapi dengan magnesium, fosforus, vitamin D, zink, boron, kuprum dan mangan. Ia memenuhi keperluan kalsium dan mineral tubuh manusia.

ostematrix bukan sekadar kalsium


Kelebihan dan kebaikan Ostematrix

Baik untuk tulang, saraf & otot ~ Kalsium yang mencukupi dapat menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, gigi & tulang, fungsi dan impuls saraf yang optimum. Ia membantu merawat tulang rapuh, tulang retak, ekzema, kekejangan otot, atasi gusi berdarah dan merangsang pemekatan darah.

Memperbaiki sakit sendi & arthritis

Meringankan stress ~ Ia membantu mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, menggalakkan tidur yang lena, memperbaiki masalah jantung berdebar & stress. Ia juga memperbaiki mood swing, tekanan mental, sakit kepala dan pitam.

Memperbaiki masalah haid ~ Kajian menunjukkan pengambilan 1,000mg Kalsium & Magnesium membantu meringankan sakit ketika haid dan membantu melawaskan pembuangan air kencing.

Pengalkalian tubuh ~ Kalsium merupakan mineral alkalin, ia berkesan memelihara imbangan pH tubuh. Ia juga menghalang obesiti pada umur tua. Tambahan pula kalsium membantu sel-sel untuk menyerap nutrien dan merangsang detoksifikasi.

Mengatasi gastrik dan ulser perut

Mengandungi Vitamin D yang membantu meningkatkan penyerapan kalsium & fosforus untuk ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Pengamal vegetarian, wanita hamil, kanak-kanak dan individu yang berusia lebih 55 tahun perlu mengambil suplemen Vitamin D.

Mengandungi Magnesium yang membantu sistem saraf, menggalakkan komposisi tulang dan rawan, mengaktifkan enzim tubuh untuk hasilkan tenaga, pengecutan saraf & otot, memudahkan rembesan keluar sisa-sisa dari perut & usus dan menghalang endapan kalsium. Ia juga melarut dan membantu mengurangkan pembentukan batu karang dan batu hempedu. Ia juga penting untuk mereka yang menghadapi masalah alahan terhadap produk tenusu.

Kalsium sangat penting untuk setiap orang. Berikut adalah keperluan Kalsium yang disarankan mengikut umur dan jantina.

ostematrik bukan sekadar kalsium

Perhatikan produk kalsium anda adakah ia lengkap dengan magnesium, vitamin D, fosforus, zink, boron, kuprum dan mangan dan dijamin dapat diserap oleh tubuh dengan baik? Jika tidak, jom BERTUKAR KE OSTEMATRIX HARI INI. Ostematrix bukan sekadar Kalsium dan ia diperlukan oleh semua peringkat umur.

Harga Ostematrix (120 biji) ialah RM61.00
Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee berserta konsultasi, sila hubungi saya disini

kebaikan dan kelebihan ostematrix

No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana