Sunday 21 September 2014

# B-Complex # ESP

KECILKAN LIANG PORI SAMBIL DAPATKAN KULIT CERAH, LICIN DAN GEBU DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Ini realiti. Sesiapa pun sukakan kulit yang cerah, licin dan gebu tambah-tambah dikalangan wanita. Lelaki yang berkulit cerah, licin dan gebu pun sedap mata memandang apatah lagi wanita. Tapi jangan lupa ditambah dengan senyuman yang manis dan ikhlas nanti akan jadi lebih cantik berseri-seri. Kali ni saya nak kongsi tentang cara nak dapatkan kulit cerah, licin dan gebu malah kecilkan liang pori iaitu dengan mengamalkan vitamin set kecantikan kulit Shaklee. Efek dia? asalkan ia diambil secara konsisten menyeluruh ye, bukan tang muka je...kulit juga akan jadi lebih lembut untuk jangka masa yang lama. Double bonus katanya..Asal nak kulit wajah je cantik, tup tup hingga ke tumit kaki pun jadi lembut..Gitu. Ini bukan overclaim, ini pengalaman sebenar.


kuilt cerah licin dan gebu


Untuk kesan kulit yang cerah, licin dan gebu yang lebih tahan lama, cara 'rawatan dalaman' adalah lebih baik berbanding dengan hanya memakai produk sapu secara luaran. Apa perlu ada untuk dapatkan kulit yang cerah. licin dan gebu dan supaya ia dapat bertahan dengan lebih lama ialah

1. Protin penting kerana ia membina sel-sel baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah mati. Setiap hari sel-sel kita akan mati dan sel-sel baru perlu dibina. Protin juga merupakan agen anti-penuaan dengan mengembalikan kepejalan otot dan radian kulit. Jika tubuh kekurangan protin maka menyebabkan kulit kusam, parut susah hilang..

2. Antioksidan penting bagi melawan kerosakan sel-sel akibat serangan radikal bebas. Ia penting bagi melawan jangkitan penyakit seperti demam dan selsema malah boleh melawan serangan kulat pada kulit yang menyebabkan panau, kurap dan sebagainya.

3. Elak stress. Gaya hidup berkait rapat dengan kecantikan kulit. Mereka yang sering mengalami stress biasanya mudah untuk mendapat masalah jeragat dan jerawat malah kebiasaannya mudah nampak tua.

Sebab tu untuk dapatkan kulit cerah dan gebu anda perlu mengamalkan ESP, Vitamin C, Vitamin E dan BComplex.

kulit cerah dan gebu


Kelebihan vitamin Shaklee untuk dapatkan kulit cerah, licin dan gebu:

ESP
  • Membekalkan protin dari sumber soya non-gmo iaitu asid amino perlu yang penting untuk kulit, otot, kuku, rambut, darah dan organ. Pengambilannya yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
  • Mengembalikan keremajaan kulit dengan merangsang pembentukan otot dan kulit, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan dan memudarkan parut.
  • Memperbaiki pigementasi dan menghalang otot dari menggeleber.
  • Apabila tubuh mampu membina sel-sel baru dengan optimum, ini akan memudahkan sel-sel yang telah mati ditanggalkan menghasilkan kulit yang licin, halus dan lembut.
  • Ciri-ciri mereka yang memperolehi protin yang mencukupi ialah kulit yang berseri-seri (glowing) dan gebu tanpa mengira usia.
SR Vita-C Plus
  • Vitamin C merangsang pembentukan kolagen secara semulajadi dalam tubuh. Dengan itu ia boleh menghalang kulit dari menggeleber. 
  • Membantu mengecilkan liang pori.
  • Menghalang serangan radikal bebas yang boleh merosakkan kulit seperti jerawat.
  • Pengambilan setiap hari menjadikan kulit lebih cerah.
  • Menghalang pembentukan pigment yang menjadi punca jeragat.
Vita-E Complex
  • Vitamin e mampu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut dan garis halu, menghilangkan bintik-bintik halus di pipi, menghilangkan parut dan mampu memulihkan struktur kulit.
  • Turut mengandungi selenium yang membantu tubuh menyerap vitamin e dengan lebih optimum, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu otot.
  • Ia boleh dikenakan terus pada kulit untuk mengatasi masalah parut.

B-Complex
  • Membantu mengatasi kelesuan dan keletihan. 
  • Memelihara kesihatan fungsi saraf sekaligus membantu mengatasi tekanan, kemurungan, sakit kepala dan insomnia.
  • Membantu pembentukan sel-sel darah merah yang sihat dan meningkatkan kesihatan kardiovaskular.

Kalau nak vitamin Shaklee untuk kecilkan liang pori boleh juga amalkan gabungan vitamin-vitamin tersebut..Selain dari harga yang lebih murah dan set ini juga berbaloi kerana boleh bertahan sehingga berbulan-bulan..Dari pengalaman saya sendiri, vitamin-vitamin Shaklee ni sangat membantu saya mengecilkan liang pori selain mencantik dan melembutkan kulit..

Testimoni mereka yang berjaya dapatkan kulit cerah, licin dan gebu dengan vitamin Shaklee

kulit cerah dan gebu

kulit cerah dan gebu

kulit cerah dan gebu


Ada yang berkesan dalam masa 1 bulan dan ada yang berkesan selepas 6 bulan. Kebanyakan feed back yang positif dan pantas diperolehi dari mereka yang mengamalkan vitamin-vitamin Shaklee ini dengan kontisten. Cepat atau lambat yang penting adalah ia selamat untuk jangka masa panjang. Sabar dan istiqamah dan hasilnya sangat manis.

Jom dapatkan kulit cerah, licin dan gebu dengan vitamin Shaklee hari ini. Saya adalah pengedar Shaklee di Gombak



COD area Greenwood, UIA, Giant Batu Caves, Selayang, Sentul
Penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia via POSLAJU & GDEX


3 comments:

  1. Kerja kosong sini..


    http://tipskerjaya2u.blogspot.com/2014/09/jawatan-kosong-di-koperasi-bank.html

    ReplyDelete
  2. Bestnyer kalau kulit cantikkan..hehhe

    ReplyDelete
  3. Saya suka baca perkongsian admin. Sgt bermanfaat.

    Tips Kulit Sensitif

    ReplyDelete

Follow Instragram Jana_Hazana