Friday 30 May 2014

EKSKLUSIF: PERCUMA E-BOOK RESIPI MASKER

Istimewanya vitamin-vitamin Shaklee ni, ia bukan je untuk ditelan tapi juga boleh dijadikan masker. Kelebihan pakai masker ni ia membantu merawat kulit kita dari luaran. Ia sama juga macam rawatan spa cuma lebih jimat sebab menggunakan produk sedia ada dirumah, pastu boleh dilakukan dari rumah je, jimat masa dan tenaga.

Cara ini amat digalakkan bagi mereka yang inginkan kesan yang pantas. Contohnya esok ada majlis akad nikah, so malam ni sebelum tidur pakailah masker vitamin Shaklee. Insha Allah, ia pasti tidak akan mengecewakan malah anda pasti akan berpuas hati. Ini berdasarkan pengalaman-pengalaman mereka yang telah mencubanya ye...

Lagipun, dengan menggunakan vitamin-vitamin Shaklee, sudah tentu ia jauh lebih selamat dari produk kosmetik lain yang kebanyakannya mengandungi bahan kimia berbahaya. 




Disini saya nak kongsi koleksi resipi masker dari vitamin-vitamin Shaklee yang boleh anda cuba. Resipi masker ni adalah berdasarkan pengalaman-pengalaman mereka yang sudah berjaya mendapatkan kulit yang lebih sihat dan cantik. Bagi anda yang ada masalah jerawat, kulit kering mengelupas, jom cuba pakai masker vitamin Shaklee.

Jom dapatkan 15 Resipi Masker Vitamin Shaklee ini secara Eksklusif dengan setiap pembelian VITAMIN UNTUK KULIT.

Berminat untuk dapatkan e-book ini atau untuk maklumat lanjut sila hubungi;
--->> Jana Hazana
--->> ID 908814
--->> 017-3125484
--->> janahazana@gmail.com
--->> COD; Taman Melati, Shell/Petronas Karak Highway, Greenwood, Sri Gombak, Giant Batu Caves, UIA, Gombak Medan Idaman, Sentul.
--->> Poslaju & GDex ke seluruh Malaysia, Brunei & Indonesia



No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana