Monday 26 May 2014

# ESP

COMBO ESP SHAKLEE PALING HANGAT DIPASARAN

Berminat nak cuba ESP Shaklee??
Atau sedang mencari-cari produk untuk penjagaan kesihatan dan kecantikan??
Ibu hamil mencari solusi untuk bekalan protin yang lengkap??
Ini dia combo ESP paling hangat dipasaran.

Setiap hari tubuh kita akan kehilangan sejumlah protin, kalsium, kolagen dan lain-lain untuk pastikan segala tindakbalas kimia berjalan lancar, radikal bebas dihapuskan dan pemulih & pemeliharaan sel-sel tubuh. Sebab tu bila usia semakin meningkat, kulit makin kusam, ada bintik penuaan, sakit-sakit badan, cepat letih dan macam-macam lagi lah. Tambah pula dengan tekanan ditempat kerja, faktor persekitaran yang kurang sihat seperti berada disebelah perokok tegar...lagi lah...

Bagi anda yang pentingkan kesihatan dan kecantikan dan dalam masa yang sama inginkan sesuatu yang berkesan dengan harga yang berpatutan anda pasti akan memilih produk Shaklee. Jom saya kenalkan combo ESP Shaklee paling hangat dipasaran.

combo esp shaklee


Mengapa perlukan ESP?

Protin sangat penting untuk tubuh kita. Protin ialah gabungan asid amino perlu yang merupakan sumber utama binaan kulit, rambut, kuku, otot dan organ-organ termasuk untuk fungsi hormon dan enzim. Namun begitu, tubuh kita tidak dapat menghasilkannya secara semulajadi. Sebab tu kita perlukan makanan tambahan protin.

ESP membekalkan protin dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting termasuk vitamin dan mineral. Ia dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan yang sangat mudah dicerna dan diserap oleh tubuh.

Pendek kata ESP membantu kita untuk memulih dan memelihara kesihatan dari akar umbi.

Berikut adalah senarai harga set combo ESP;

1. ESP + GLA membantu tingkatkan kesuburan, mengawal selia kitaran haid. Bagi pesakit diabetes, ESP membantu mengawal insulan dan rendah glisemik, GLA berkesan mengatasi gejala diabetes neuropathy iaitu gejala kebas-kebas pada pesakit diabetes. (Harga: RM241.25)

2. ESP + VITAMIN C PLUS membantu mencantikkan kulit dengan mengatasi masalah kulit kusam, masalah jerawat, pudarkan parut, tinggi antioksidan bagi menghalang serangan radikal bebas. Set ini juga membantu tingkatkan sistem pertahanan tubuh. So, bagi mereka yang sering terbersin berulang2 kali terutamanya pada waktu pagi atau hidung sering berair, inilah teman terbaik anda.
(Harga: RM242.50)

3. ESP + PEPPERMINT GINGER PLUS membantu meneutralkan keasidan perut dan membina semula sel-sel perut yang rosak akibat hakisan asid perut. Memberikan keselesaan perut, membantu masalah penghadaman dan juga boleh bantu mengatasi masalah pedih ulu hati.
(Harga: RM195.00)

4. ESP + PERFORMANCE DRINK membantu mengekalkan bendalir dalam tubuh dan mengelakkan dihidrasi (kekeringan air). Membekalkan rasa kenyang yang berpanjangan dan memberikan tenaga segera. Sangat sesuai diambil oleh anda yang aktif dan ingin kekal bertenaga untuk jangka masa yang panjang. (Harga: RM232.50)

5. ESP + LECITHIN membantu anda yang ingin mendapatkan bentuk tubuh idaman. Set ini membantu meningkatkan metabolisme, membantu untuk diet dan memecahkan dan menyingkirkan lemak-lemak secara berkesan. (Harga: RM202.50)

6. ESP + VITALEA melengkapkan keperluan nutrisi dengan zat & mineral yang lengkap. Vitalea turut mengandungi zat besi yang penting untuk pembinaan sel-sel darah merah. Ia membantu memberikan tenaga dan kesihatan yang lebih baik. (Harga: RM238.75)

7. ESP + ALFALFA COMPLEX membantu memperbanyakkan susu ibu. Set ini juga membantu anda yang sedan dilema masalah kurang berkeinginan dalam hubungan intim.
(Harga: RM203.75)

8. ESP + ZINC COMPLEX membantu mempercepatkan luka. Sebab itu dia disarankan untuk diambil terutamanya semasa berpantang bersalin atau selepas pembedahan. Ia juga sesuai untuk pesakit diabetes yang mengalami luka-luka yang sukar sembuh.
(Harga: RM183.75)

9. ESP + OMEGA GUARD pada kehamilan trimester 2 & 3 otak bayi dalam kandungan berkembang dengan pesat. Omega Guard mengandungi DHA & EPA yang membantu tumbesaran otak bayi dalam kandungan dengan optimum.
(Harga: RM286.00)


Berminat untuk mendapatkan combo ESP paling hangat dipasaran berserta konsultasi dan cara makan yang betul sila hubungi saya

pengedar shaklee

COD area; Taman Melati, Shell/Petronas Highway Karak, Greenwood, Sri Gombak, Giant Batu Caves, UIA, Gombak Medan Idaman, Sentul

Penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunie & Indonesia via Poslaju & GDex



No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana