Wednesday 5 August 2015

# ESP # Omega Guard

Cara cepat untuk sembuhkan tulang patah dan retak

Ni jana nak cerita macam mana cara cepat untuk sembuhkan tulang patah dan retak. Kisah mak jana sendiri ye. Mak jana dah berusia 60 lebih. Ada masalah tekanan darah tinggi sekali tu. Nak dijadikan cerita tengah bulan 5 baru ni mak jatuh dan tak boleh bergerak. Paling menakutkan bila doktor pakar dah sahkan tulang pinggul mak retak! Masa tu memang cuak tak habis tak boleh nak cerita. Apa yang lebih kami risau adalah, atas faktor usia mak doktor cakap proses penyembuhan tulang patah dan retak biasanya agak lambat. Paling cepat selepas 3 bulan baru boleh berjalan!

Ditambah pula cerita-cerita dari jiran tentang kenalan mereka yang mengalami patah tulang dan retak lambat sembuh malah ada yang lebih kronik tak boleh berjalan hingga sekarang walaupun dah hampir setahun berlaku! Tidak!!!

tulang patah cepat sembuh
Mak dengan tongkatnya

Mak adalah tonggak keluarga kami. Kesihatan mak adalah keutamaan kami. Mak pula jenis yang aktif, tak boleh duk diam. Mak suka tanam bunga dan berkebun, mak suka jalan-jalan cari makan dengan anak cucu, mak suka memasak, mak juga suka main dengan cucu-cucunya bila ada masa lapang. Untuk seseorang yang aktif macam mak, tak mungkin boleh terlantar dan bertahan hingga ke 3 bulan. Kami risau nanti masalah lain pulak yang datang, maklumlah orang yang terlantar sakit ni stress tau..

Sebelum ni mak memang pengamal tegar Omega Guard Shaklee untuk darah tinggi. Dengan bantuan Omega Guard darah tinggi memang terkawal cantik. Bila tanya selamba je mak cakap, "mak makan Omega Guard je sekarang sebab ubat darah tinggi yang hospital bagi jatuh celah katil." Mak cakap lagi, belajar mengaji pun cepat faham dan ingat. Tau tak, sebelum ni mak tak pandai baca Quran. Bila anak-anak dah besar dah ada cucu baru nak belajar tu pun merangkak-rangkak sampai kena tulis ikut rumi. Tapi sejak amal Omega Guard, sekali ajar mak terus tangkap. Guru yang mengajar mak pun puji. Dalam bab untuk tulang patah dan retak, Omega Guard berfungsi sebagai anti keradangan.

tulang patah dan retak cepat sembuh

Jadi untuk tulang retak jana bagi mak ESP Shaklee, Ostematrix Shaklee dan Zinc Complex Shaklee. Set vitamin Shaklee untuk tulang patah dan retak. Cara makan dia of kos la tak sama macam biasa yang kita amik untuk jaga kesihatan. Ni untuk penyembuhan lain ye. Ada doktor bagi ubat tahan sakit mak tak amik pun sebab doktor tu dah pesan, side efek ubat ni boleh buat mak muntah-muntah. Awal-awal lagi mak taknak amik.

ESP bantu bekalkan sumber protin yang berkualiti. Diulangi, BERKUALITI. Sebab protin ni akan bantu bina sel-sel baru dan baiki sel-sel kita yang rosak. Kalu tubuh tak cukup protin camana sel-sel kita nak membaikpulih dengan baik? Sebab tu untuk kes-kes penyembuhan mesti ada protin. Nak protin yang berkualiti mesti ada ESP.

Ostematrix ni vitamin kalsium. Seperti yang kita dah tau kalsium sangat penting untuk tulang, otot dan gigi. Kalsium yang cukup akan bantu tubuh kita untuk bina semula tulang kuat dan sihat. Ostematrix lebih bagus berbanding pil-pil kalsium lain sebab ada magnesium. Hasilnya, kalsium lebih stabil dan boleh menyerap dengan sangat pantas. Ingat kalsium, ingat Ostematrix hokeh!

Zinc Complex pula untuk pembinaan (biogenesis) sel-sel tubuh. Luka cepat sembuh malah sistem imun pun turut lebih gagah.

Baca lebih lanjut tentang Vitamin untuk tulang patah agar cepat sembuh
Testimoni pemuda patah tulang belakang sembuh dalam masa sebulan je?!

Selepas 3 minggu, mak ulang temujanji dengan doktor pakar. Doktor cakap dah ada tulang baru tumbuh kat area retak tu. Alhamdulillah.. Ni testimoni mak jana sendiri untuk tulang retak dan patah cepat sembuh dengan mengamalkan vitamin-vitamin Shaklee.


2 comments:

Follow Instragram Jana_Hazana