Saturday 3 February 2018

# Collagen Powder # Kecantikan

Collagen Powder : Rahsia bocor kulit cantik berseri 200% selamat

Tuan-tuan dan puan-puan yang berumur 30 tahun ke atas, jika nak jaga kecantikan kulit tegang, berseri, flawless, sentiasa tampil awet muda mesti rajin amal minum kolagen.

Kenapa?

Kolagen ialah protin utama yang mengekalkan struktur tisu-tisu badan manusia. Kolagen umpama gam yang mengikat tisu-tisu organ. Kolagen banyak ditemui pada tendon, tulang, kulit dan otot.



kolagen shaklee


Secara semulajadi tubuh kita dapat hasilkan kolagen sendiri tapi selepas usia 25 tahun, tubuh kita mula berhenti hasilkan kolagen.

Makin usia bertambah kolagen makin berkurangan. Faktor stress, hamil & menyusu, radikal bebas (sinaran uv, rokok) akan percepatkan kadar kehilangan kolagen.

Antara kesan kekurangan kolagen ialah kulit kendur, parut sukar hilang, rambut gugur, mengerbang dan sukar diuruskan, kuku rapuh, sakit sendi dan mata kering. Akibatnya kita akan mengalami tanda-tanda penuaan pra matang.


collagen shaklee




Oleh itu, cara yang paling berkesan untuk atasi masalah kehilangan kolagen adalah dengan mengambil kolagen dalam bentuk makanan atau minuman. Ada juga yang menawarkan kolagen dalam bentuk suntikan.

AMARAN. Jangan tepuk dada, jangan tanya selera atau poket!
Tuan-tuan dan puan-puan mungkin tersalah pilih produk yang berisiko untuk mendatangkan bahaya. Ini kerana tak semua produk kolagen dipasaran betul-betul berkesan dan selamat.

Nak tau satu-satunya produk kolagen betul-betul berkesan untuk kulit cantik, bagus malah dijamin selamat dan halal?

Sebelum tu biar jana terangkan secara ringkas kenapa kolagen tu penting untuk kecantikan dan awet muda.



collagen powder shaklee

Kolagen paling banyak ditemui pada kulit. Kepentingan kolagen untuk kulit:
  • Menjadikan kulit tegang, elastik dan gebu
  • Mengecilkan liang-liang pori
  • Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
  • Merangsang kulit yang lebih cerah
  • Melicin dan melembapkan kulit

Oleh kerana kolagen penting untuk elak kulit kendur, ini bermakna ia juga berkesan untuk kurangkan eyebag dan mata panda (lingkaran gelap bawah mata)

Pendek kata, kolagen adalah kunci utama untuk memelihara kecantikan kulit awet muda.



Produk kolagen paling bagus abad ini; Shaklee Collagen Powder

Shaklee collagen powder



Nak tau produk kolagen yang bagus dan hebat jana syorkan Collagen Powder Shaklee.
Kehebatan Collagen Powder Shaklee ialah ia benar-benar berkesan dan hasilnya boleh dilihat sepantas 3 hari.

testimoni collagen shaklee
Testimoni Collagen Powder Shaklee


collagen shaklee


Bahan-bahan Collagen Powder Shaklee:

1. Sisik ikan merah
Sumber kolagen premium yang ditangkap dari laut air dalam. Kurang mengandungi penvemaran. Kadar penyerapan yang lebih tinggi berbanding kolagen dari sumber haiwan.

2. Ekstrak biji Camelia Japonica 
Biji Camelia Japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon iaitu bahan antioksidan semulajadi yang mampu kurangkan radikal bebas.

3. Ekstrak Pfaffia
Pfaffi (ginseng Brazil) apabila digabungkan dengan biji Camilia Japonica akan membantu formasi kolagen dan asid hyluronic. Asid hyluronic sangat penting dalam menghidratkan tisu-tisu tubuh menjadikan kulit moist, lembut, gebu dan licin.

4. Elastin dari kolagen ikan
Elastin memelihara kulit dengan menjadikan ia fleksibel tapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bergandingan dengan kolagen untuk mengekalkan kulit agar tegang, anjal dan elastik.

5. Vitamin C dan B
Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit. Vitamin B turut serta dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan dalam proses penghasilan kolagen dalam sel.

6. Ekstrak kekerang
Glucosamine ekstrak kekerang penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidratkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7. Lactobcillus Acidophilus
Penting dalam membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Jujur, dengan 5 tahun pengalaman bersama Collagen Powder adalah suplemen Shaklee yang paling jana suka. Setiap pembelian produk Shaklee dengan jana, jana sediakan cara makan yang betul dan tip-tip eksklusif.

Collagen Powder Shaklee adalah rahsia bocor untuk kulit cantik berseri awet muda dan 200% selamat.


Pertanyaan / order

===============================
Hubungi

Nama: Jana Hazana (908814)
Facebook : Jana Hazana
Instagram :  Jana_Hazana

===============================

collagen shaklee


No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana