Tuesday, 10 April 2018

# Jeragat # Kulit Kusam

Cara mudah nak kulit awet muda 10-20 tahun & cantik semulajadi

Bagaimana cara nak dapatkan kulit awet muda cantik semulajadi. Semulajadi tu sampai tahap awak berani lah keluar rumah pergi kerja, pergi zumba tanpa secalit bedak pun kat muka, kulit awet muda cantik licin sampai orang tak percaya umur sebenar awak.

Jangan tak percaya, dah terbukti pun. Ramai dah berjaya dapatkan kulit awet muda cantik semulajadi.

kulit awet muda dan cantik



Leceh betul nak sentiasa makeup siang malam supaya kulit nampak cantik licin flawless kan? Nak solat kena cuci, pastu pakai balik. Kalau tak make up karang terserlah kulit muka yang kusam berjeragat, kedut halus lagi kasar dan tona tak sekata tu. Serba salah jadinya.

Sebab tu sekarang ramai yang mula cari cara nak dapatkan kulit awet muda cantik, halus lagi licin, nampak segar dan bersih secara semulajadi. Cantik dari dalaman gitu. Tak mustahil walaupun usia dah cecah 40an, 50an kulit masih awet muda remaja, cantik licin nampak segar walapun baru bangun tidur.

Baca: 7 tabiat yang mencantikkan kulit tanpa sengaja


Bagaimana cara nak dapatkan kulit awet muda dan cantik secara semulajadi?

atasi kulit kusam usia 40an


Amalkan Set Radiat 5, Dijamin berkesan. Dijamin selamat. Dah terbukti.

Kelebihan dan kebaikan set Radiant 5:
  • Kulit cantik, licin, halus, tegang dan lebih cerah
  • Dapat topup kolagen tubuh yang makin berkurangan
  • Tegangkan kulit kendur
  • Dapat hilangkan sakit lutut, sakit sendi, sakit badan dan lenguh
  • Rambut sihat, kuat dan cantik
  • Badan lebih bertenaga dan sistem imun lebih kuat
  • Baiki daya ingatan dan daya fokus

Nampak tak?

Set Radiant 5 bukan setakat menjadikan kulit lebih awet muda dan cantik semulajadi malah turut jadikan seluruh tubuh turut dapat kesan awet muda. Termasuk fungsi organ-organ dalaman dapat berfungsi secara optimum.

Kesan yang menyeluruh.

Takkan nak kulit muka je awet muda cantik licin tapi kulit tangan dan kaki kering berkedut?

Takkan nak kulit muka je awet muda cantik licin tapi sakit lutut jalan terhencot-hencot?

Takkan nak kulit muka je awet muda cantik berseri tapi asyik jatuh sakit?

Tak sesuai kan?



Alang-alang kulit muka awet muda cantik macam orang muda, biar seluruh badan pun tip top macam remaja.


atasi kulit kusam usia 30-an 40an
Macam pelik kan? Makin ramai anak kulit makin awet muda remaja.

atasi jeragat dan kulit kusam
Gundah gulana wey bila muka breakout kes produk kosmetik beracun.
Takkan nak biar lama-lama. Mujur tergerak hati nak try Set Radiant

atasi kulit kusam dan jeragat
Tersenyum girang. Puas hati betul ni kulit dah cantik awet muda.
Siap buat orang lain tersalah sangka.


Bukan perempuan je boleh amik Set Radiant 5 ni. Lelaki pun boleh. Lelaki pun nak tampil kulit awet muda remaja jugak kan?

Manusia cenderung untuk menilai sesorang yang mereka tak kenal dalam 2 saat pertama saja. So, sekali imbas je. Tengok kat mana? Mesti la kat muka dulu.

Sebab tu kulit awet muda cantik semulajadi memainkan peranan penting untuk membina keyakinan diri. Tak banyak pun, mesti ada. Apatah lagi yang berkarier, ada perniagaan, ahli politik yang nak kena jumpa ramai orang.

Set Radiant dijamin selamat. Bahan-bahan yang digunakan adalah 100% semulajadi..Bebas dari bahan sintetik, beracun dan bertoksik. Dijamin berkesan. Sentiasa mesra alam. Syarikat dah labur lebih 350juta USD untuk R&D.


atasi kulit kusam dan jeragat




Sampai bila kena ambil set radiant ni?
Selagi cukup keperluan sel-sel, selagi itu lah kulit kita boleh tampil awet muda cantik glowing. So sampai bila? Awak sendiri yang tentukan nak kekal awet muda dan cantik sampai bila. Takkan nak cantik untuk 2 minggu je? Mesti lah nak sampai bila-bila kan...

Kita memang tak boleh hentikan usia yang makin bertambah, tapi kita boleh ikhtiar untuk lambatkan proses penuaan.

Jom order Set Radiant Shaklee ni dengan Jana. Order & konsultasi penting supaya pengguna dapat kesan yang optimum.


Pertanyaan/order

===========================
Hubungi

Hazana Binti Hamzah (sid 908814)
Facebook : Jana Hazana
Instagram : Jana_Hazana

===========================

Follow Instragram Jana_Hazana