Thursday 26 June 2014

# COQHealth Plus # Kesuburan

TAK SABAR NAK JADI AYAH? COQHEALTH TINGKAT KESUBURAN LELAKI

Dah lama kahwin tapi belum ada anak.
Teringin nak tambah zuriat tapi susah pulak nak lekat.
Bila situasi ni berlaku, tak semestinya isteri je yang perlu berusaha dapatkan bantuan & rawatan. Suami pun perlu turut sama berusaha untuk meningkatkan kualiti diri. Tak sabar-sabar dah nak jadi ayah? Coqhealth bantu tingkatkan kesuburan lelaki..



CoQHealth mengandungi koenzim Q10 (coq10) iaitu sejenis bahan yang secara semulajadinya boleh ditemui pada setiap sel dalam tubuh manusia termasuk sperma. Coq10 penting dalam penghasilan tenaga dalam mitokondria, ia menghasilkan ATP iaitu molekul untuk hasilkan tenaga. So, bila kurang coq10 maka kurang jugalah tenaga pada sel-sel sperma.

Ada kajian terbaru yang menunjukkan pengambilan suplemen koenzim Q10 setiap hari boleh memperbaiki pergerakan sperma. Mungkin ada yang belum tahu, antara punca ketidaksuburan lelaki ialah kegagalan sperma untuk bergerak menuju kehadapan. Oleh itu, ia tidak akan dapat sampai kepada ovum untuk proses persenyawaan. Jadi dengan adanya coq10, ia membantu meningkatkan kualiti pergerakan sperma dan menjadikan sperma lebih 'kuat bertenaga'..




Coq10 adalah aktif didalam testis dan bersifat antioksidan yang berperanan penting dalam membentuk membran dan lain-lain struktur dalam sel-sel bagi melawan kesan tekanan oksidatif.

Terdapat kajian terhadap 22 orang lelaki yang mempunyai masalah kesuburan dan turut ditemui paras coq10 dalam cecair semen mereka adalah sangat rendah. Setelah mengambil 200mg suplemen coq10 bersama antioksidan para pengkaji telah menemui peningkatan dalam pergerakan sperma seiring dengan peningkatan paras coq10 dalam tubuh mereka.
[sumber; webmd.com]



Manfaat CoQHealth bukan sekadar itu, malah ia bantu tingkatkan kesihatan jantung, tingkatkan tenaga, stamina dan atasi masalah keletihan. Kajian telah menunjukkan pengambilan coq10 setiap hari boleh mengurangkan 90% simptom keletihan..

Harga sebotol CoQHealth (30biji) ialah RM124.00

Macam mana nak dapatkan COQHEALTH??

Hubungi saya,

Jana Hazana (ID908814)
017-3125484

COD area; Taman Melati, Shell/Petronas Highway Karak, Greenwood, Sri Gombak, Giant Batu Caves, UIA, Gombak Medan Idaman dan Sentul

Penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia via POSLAJU & GDEX


No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana